fbpx

Mazda MX-5 – den bedst sælgende roadster gennem tiderne får en efterfølger efter et årti

På 25 års jubilæet for den bedst sælgende roadster gennem tiderne, fejrede Mazda denne jubilæumsbegivenhed på den bedst mulige måde: med premieren på den helt nye Mazda MX-5 model. I de tidlige timer af i dag fandt dette sted samtidigt i tre helt forskellige dele af verden, og samtidig offentliggjorde dette mærke også det første sæt officielle billeder af nykommeren.

Pogon je segmentu primerno še vedno speljan na zadnji kolesni par, platform men det er de razvili skupaj s Fiatom, ki naj bi prihodnje leto kupcem ponudil svojo različico radsterja pod blagovno znamko Alfa romeo. Mazdini oblikovalski so pri snovanju serijske različice ostali zvesti KODO oblikovalskemu jeziku, kar pomeni, da lahko številne podobnosti iščemo tako pri aktualni trojki kot napovedani dvojki, razvoj pa je prinesel tudi za več kot 100 kilogramov nižjo težo, kar je prav tako domena skyactiv tehnologij, ki jih ta model premore prvič.

Z boka bodo novo "miato" zaznamovali roadstersko nazaj pomaknjena potniška kabina, dinamična ramenska linija in pomična streha, ki bo lahko platnena ali jeklena (trdna).
Z boka bodo novo “miato” zaznamovali roadstersko nazaj pomaknjena potniška kabina, dinamična ramenska linija in pomična streha, ki bo lahko platnena ali jeklena (trdna).

LÆS MERE: Med Mazda2 vil der blæse en ny og teknologisk avanceret vind i A-segmentet

Osnovna različica tako tehta vsega 1.050 kg, kar gre z roko v roki z roadsterskim poslanstvom, kjer je lahka gradnja eden ključni elementov. Eden takšnih je tudi proti zadnji osi pomaknjena potniška kabina in dolg pokrov motorja, kar nova Mazda MX-5 prav tako premore, odlikuje pa jo tudi idealna razporeditev teže i et forhold 50:50.

Notranjost bo v osnovi kar podobna tisti v aktualni trojki, najbolj očitne pa so razlike pri podaljšku sredinske konzole, ki je roadstersko višja, prestavna ročica pa krajša. Bolj športno oblikovana bosta tudi (prednja) sedeža
Notranjost bo v osnovi kar podobna tisti v aktualni trojki, najbolj očitne pa so razlike pri podaljšku sredinske konzole, ki je roadstersko višja, prestavna ročica pa krajša. Bolj športno oblikovana bosta tudi (prednja) sedeža

Inženirji so “ji” poleg tega uspeli tudi znižati podvozje og izboljšati upravljanje, vsi zgoraj omenjeni prijemi pa so botrovali tudi k znižanju povprečne porabe, za pogon pa bosta skrbela od prej znani 2,0-litrski bencinar z 160 KM og renoveret 1,6-litrski motor z 130 KM. Za prenos moči proti zadnjim kolesom pa bosta skrbela šestopenjska ročni menjalnik in prestavna avtomatika.

Kar se dimenzij tiče, je nova MX-5 z 3,915 mm, celo nekoliko krajša od aktualne “miate”, meter pa v širino in višino pokaže 1.730- oziroma 1.235 mm, medosna razdalja pa znaša 2.315 mm. Serijsko bo postavljen na pnevmatike dimenzij 195/50 R 16 zmogljivejša različica bo imela še za palec večja platišča. Pri MX-5 so sodeč potem pazili tudi na stroške lastništva in uporabe, ki naj bi bili čim nižji, prav tako pa bodo konkurenčne tudi cene, ki naj se ne bi pretirano oddaljevale od teh pri aktualni različici. Na ceste naj bi zapeljala prihodnje leto, uradno premiero pa bo doživela prihodnji mesec v Parizu, ko bo znanega tudi kaj več o uradnih cenah.

Mere information

Mere information: mazda.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.