Mazda vil til foråret blande kortene igen i segmentet af små SUV'er, i hvilket segment den går afgørende ind med den nye CX-3. Den Mazda2-baserede model vil byde på plads og udstyr over gennemsnittet samt avanceret teknologi foruden et ekstremt varieret og dynamisk ydre. Hvad angår drevet, vil der være et valg mellem to motorer og drev.
Mazda v zadnjem času širi din egen modelno paleto predvsem v segmentu crossoverjev, hvor det er CX-3 v zadnjih dveh letih že drugi novi model te japonske znamke. Tudi tokrat se podajajo stopniško nižje, prvič v segment manjših crossover suvov, kjer želijo spomladi odločno stopiti ob bok nissan juku, renault capturju, peugeot 2008 in podobnim.
Zunanja podoba nadaljuje oblikovno poslanstvo, ki smo mu bili prvič prviča pri pred dvema letoma predstavljenem sestrskem CX-5, zaznamuje pa jo izredno razgibana karoserija s številnimi konveksnimi in konkavnimi linijami na boku in za Mazde značilno oblikovanima nosom in zadkom vozila. Sprednji del (še posebej) okoli luči, bo na moč lignende prihajajoči mazdi2, s katero si deli tudi osnovo, se pravi platformo.
20 cm večji od mazde2, 30 manjši od CX-3
Zaradi zaobljenih linij dobro skriva zunanje mere, saj deluje manjši kot v resnici je, s 4,275 mm kolikor meri v dolžino pa za 215 mm prekaša sestrsko mazdo2, od katere je s 1.550 mm tudi za 55mm višji. Si pa oba modela delita medosno razdaljo, ki znaša 2.570 mm. To pomeni, da je CX-3 okoli 30 cm krajši od večje sestrske CX-5, kljub temu pa ponuja dovolj prostora štirim odraslim osebam ali družini s tremi manjšimi otroki.
Poleg standardnega pogona na prednji kolesni par, bo kupcem proti doplačilu na voljo tudi štirikolesni pogon, pri motorjih pa je za zdaj največ govora o 1,5-litrskem skyactiv G-bencinskem motorju ter enako velikem dizelskem motorju fra skyactiv-D družine agregatov. To pomeni, da bosta motorja nadpovprečno ekonomična, združena pa bosta lahko ali s šest stopenjskim ročnim menjalnikom ali prestavno avtomatiko z enakimi številom razmerij. Kasneje naj bi se v paleti znašli tudi še določeni bolj zmogljivi motorji.
LÆS MERE: Z novo mazdo2 bo v segmentuA zavel nov, tehnološko napredni veter
Notranjost je značilna za to znamko in podobna tisti pri aktualni mazdi3 in prihajajoči mazdi2, bo pa ponujala nadpovprečno veliko prostora, kakovostne materiale in izdelavo ter obilo serijske opreme in takšne proti doplačilu. Na področju srednje ne bo manjkala niti napredna tehnika, ki jo danes poznamo pri večjih modelih te znamke (sistem RVM, sistem preprečitve možnosti naleta, itd.).
Salg “razgibane” CX-3 bo uradno stekla prihodnjo pomlad, ko bodo uradno znane tudi cene, se pa pričakuje, da bodo te konkurenčne ostalim konkurentom, pravijo pri Mazdi, kar pomeni, da naj bi se cene bencinsko gnanih različic pričele pri okoli 15 tisočakih, dizelske pa kakšne tri tisočake višje.
I afstemningen nedenfor - stem på årets bilinnovation - 2015
[total-poll id=138905]