Til alle dem med gamle knogler producerede McLaren McLaren 570GT-modellen, en superbil, der overrasker med sin komfort og rummelighed. Den to-sædede med centralmonteret motor er beregnet til hverdagsbrug, så der venter os en overraskelse bagpå, hvor bagagerummet er gemt, hvori der er et ret stort hul, som vi ikke er vant til i denne type biler. . McLaren 570GT er en superbil, der gerne vil hænge ud med almindelige biler.
McLaren 570GT je superšportnik, ki preseneti z udobjem in prostornostjo. Pozitivno presenečenje nas čaka zadaj, kjer najdemo kar nekaj prtljažnega prostora. Ima sredinsko nameščen motor in želi Porscheju 911 vzeti naziv najbolj udobnega in vsestransko uporabnega športnika. Zato ne preseneča, da so mu namenili kar precej odlagalnih površin in odmerili bagagerum, s katerimi se sicer ponašajo manjši mestni avtomobili (220 litrov). Še 150 litrov doda prtljažnik v nosu. Kljub temu ostaja 570GT zmogljiv stroj.
LÆS MERE: McLaren 650S GT3: racerbilen, der viste tænder ved sin debut
McLaren bo svojega najbolj udobnega in najbolj prostornega superšportnika dostavil na avtosalon v Ženevo. GT pa ni oznaka za Gran Turismo, kot ste morda slutili, pač pa za Grand Tourer. Ponaša se s stekleno panoramsko streho, ki daje dodaten občutek prostornosti. Oblečen je v usnje, vključno z zadnjim prostorom za prtljago. McLaren je ob tej priložnosti izdelal tudi potovalni set, ki ga bo ponudil kupcem modela 570GT. Zadnje steklo (ta se ponašajo s posebno zvočno izolacijo in solarnim vmesnikom) se odpira vstran in kot nekakšna steklena loputa omogoča dostop do prtljažnega prostora s strani. Na drugem koncu se pod pokrovom 1350-kilogramskega športnika skriva 3,8-litrski twin-turbo V8-motor s 570 konjskimi močmi oziroma 419 kilovati ter 600 Nm navora.
Pospešek do stotice je 3,4 sekunder (0,2 sekunde več kot pri modelu 560S), do dvestotice pa potegne v manj kot desetih. Števec reče stop šele pri 328 km/h, v skladu s filozofijo vsestranske uporabnosti pa je tudi nekoliko manj požrešen kot tovrstni avtomobili in golta zgolj 10,7 litra goriva na 100 kilometrov. Britanska znamka športnih avtomobilov se bo od njega ločila za nekaj manj kot 200 tisoč evrov. Za povečano udobje so vzmetenje spredaj omehčali za 15, zadaj pa za 10 odstotkov. Malce več limuzinskega duha so mu vdihnili tudi s tem, da udstødningssystem ne ”bruha ognja”, ampak je pohlevnejši, torej tišji in prijaznejši. Pelje se na Pirellijevih pnevmatikah P Nul, ki ”popivnajo” večino hrupa. Če se kaj preveč decibelov prebije v potovalno kabino, pa jih lahko preglasite z 12-zvočnim sistemom Bower & Wilkins (1280W stereo sistem).
Mere information:
cars.mclaren.com