fbpx

Mercedes-Benz AMG GLC63: til at forkæle børn og race i acceleration

Mercedes-Benz AMG GLC63

Det var kun et spørgsmål om tid, før den populære Mercedes GLC modtog AMG-behandlingen. Han fik ekstra kavaleri og opgraderinger. "To-sædet" Mercedes-Benz AMG GLC63 er den første GLC med en Bi-Turbo V8-motor. Den får premiere i midten af måneden på New York Auto Show.

Mercedes-Benz AMG GLC63 bo na voljo kot klasični SUV in Coupe. Pri tej izvedenki bomo lahko izbrali tudi različico S, ki je še močnejša od osnovnega modela z biturbo motorjem V8, som hviler 470 KM og 650 Nm drejningsmoment. S-ova konjenica šteje 503 ‘konjev’ og 700 Nm drejningsmoment. Za boljši izkoristek moči ima zadaj delno zaporo diferenciala, v službi večjega izkoristka moči pa je tudi širši kolotek zadaj in nastavljivo podvozje.

LÆS MERE: Mercedes AMG-GT – en atlet med Formel 1 viden

Mercedes-Benz AMG GLC63 kot klasični športni terenec in kupe.
Mercedes-Benz AMG GLC63 kot klasični športni terenec in kupe.

Za prenos moči na alle fire hjul je zadolžen 9-stopenjski menjalnik. Od 0 do 100 km/h pospeši v 3,9 sekunder, GLC AMG63 S pa potrebuje še manj, in sicer le 3,7 sekunder. Na voljo so trije vozni profili, in sicer Comfort, Sport in Sport+ (Coupe S ima tudi način Race), ki imajo različno odzivnost stopalke za plin, menjalnika, krmiljenja in vzmetenja.


Podnevi je lahko Mercedes-Benz AMG GLC63 pohlevna ovčica (beri: družinsko vozilo za razvažanje otrok), ko ugasnejo luči pa odpremo lupute v izpuhu in nastavimo glasnost izpuha za dramatično zvočno kuliso. Potniki se usedejo v športne sedeže iz usnja in mikrovlaken Dinamica, voznik pa prime za AMG Performance-rat.

Galerija – Mercedes-Benz AMG GLC63:

Mere information

Mere information:
mercedes-benz.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.