Mercedesov razred C je dobil naraščaj - novi kupe, ki na novo definira moderni luksuz. Atletski karakter, izklesani videz in notranjost, ki ji ni para. Kupe razreda C je sinonim za športno elegantnost in ima kot prvi v razredu zračno vzmetenje, pa tudi sicer s super aerodinamiko, asistenčnimi sistemi najnovejšega datuma in zmogljivimi motorji premika meje v svojem razredu. V prodajnih salonih se bo znašel poslednji mesec leta 2015.
Fra Mercedes-Benza je zapeljal novi zapeljivec- kupe razreda C, najbolj športna različica razreda C, ki ji ne manjka zdaj že ”obvezna” bavarska maska ”diamond gril”. Nemce je pri izdelavi gnala filozofija najboljše ali nič, zato pri njem ne boste našli šibkih točk. Novi kupe je 60 mm daljši od predhodnika, ne moremo pa spregledati genov velikih kupejev Mercedes-Benza. V primerjavi z limuzino je strešna linija 15 milimetrov nižja, 17-palčna platišča pa mu poudarjajo športni karakter. Ne moremo mimo niti zunanjih ogledal, ki sta pritrjeni neposredno na vrata brez okvirja. Če pokukamo še v notranjost. Ne bi bil to pravi Mercedes, če ne bi imel (športna) prednja sedeža s samodejnim podajalnikom varnostnega pasu, ki je prisoten že od leta 1984, ko se je z njim prvi bahal kupe razreda E (model 124).
Nova je drsna ploščica, ki je tudi počivalnik za roke in prepoznava geste s prsti, črke, znake in številke. Informacijski zaslon je delno integriran v sredinsko konzolo in se lahko pohvali z visoko resolucijo in fantastično povezljivostjo. Ob športnih sedežih športni videz poudarijo tudi kovinski zračniki, ki ustvarjajo športno-elegantni videz. Tu je tudi opcijski paket za vozno dinamiko AIRMATIC (prvič na voljo za ta razred), ki vključuje zračno vzmetenjem z zveznim uravnavanjem blaženja in omogoča, da si vožnjo prikrojite po želji. Voznik ima na izbiro peterček voznih programov: Eco, Komfort, Sport, Sport+ in Individual.
LÆS MERE: Mercedes Benz GLC – eleganten 4×4 iz zvezdniške družine
Asistenčni sistem si je novi kupe sposodil iz razreda E, S in C. Collision Prevention Assist Plus je nepogrešljiv sodobni pripomoček, kajti premajhna varnostna razdalja je danes najpogostejši vzrok nesreč, to serijsko radarsko podprto opozorilo pa poskrbi, da ni zvite pločevine. Tu so še krmilni asistent vozniku Distronic Plus, ki vozilo ohranja pri želeni hitrosti in samodejno uravnava razdaljo do vozila pred njim, pa Parktronic, aktivni asistent za parkiranje, 360-stopinjski sistem kamer, ki iz ptičje perspektive prikazuje okolico vozila na prikazovalniku multimedijskega sistema Comand Online. Det er også tilgængeligt projekcijski zaslon Head-up Display, ki ključne informacije projicira na steklo v voznikovo vidno polje in integrirani krmilni asistent voznika, ki še dodatno pomaga ohranjati smer. Na voljo bodo sledeči motorji:
- za C180: 1.6-litrski, 156 KM
- za C200: 2.0-litrski, 184 KM
- za C250: 2.0-litrski, 211 KM
- za C300: 2.0-litrski, 245 KM
Mere information:
mercedes-benz.si