Nobenega dvoma ni, da je Mercedes-Benz razred G prava avtomobilska ikona. Težko boste našli avtomobil, ki je med nami že desetletja in je v vsem tem času ostal praktično nespremenjen. Kljub mnogim spremembam, ki so jih ponudili skozi desetletja, Mercedes-Benz G vztrajno kljubuje zobu časa in še enkrat potrjuje pravilo, da se recepta, ki deluje, preprosto ne spreminja.
V primerjavi s predhodniki je najnovejši Mercedes-Benz G (2019) doživel korenito spremembo. Njegovo bistvo ostaja enako, spremembe pa so bolj očitne, kot so na temu modelu kadarkoli bile. Na zunanjosti je opazen nov dizajn prednjih in zadnjih luči, prednji smerokazi so ožji, na voljo je nova oblika platišč, najbolj opazne pa so seveda bolj zaobljene površine. Oblika sicer ostaja “kockasta”, a z izrazito manj ostrimi robovi. G razred je v dolžino zrasel za dobrih 5 centimetrov, v širino za 12 centimetrov in slab centimeter v višino.
Še bolj občutne spremembe so v notranjosti Mercedes-Benza G. Ta ima nove materiale, nov dizajn in je že na prvi pogled bolj luksuzna kot pri predhodnih modelih in nas spominja na ostale najnovejše modele v Mercedes-Benzovi ponudbi. G ima zdaj več prostora za vse potnike, razmere so se še izdatno izboljšale za tiste na zadnji klopi. Zaradi povečane medosne razdalje in prerazporeditve zadnjih sedežev imajo potniki na teh za kar 15 centimetrov več prostora za noge.
Naj vas ves ta dodatni luksuz razreda G ne zapelje. Mercedes-Benz G ostaja eden izmed boljših terencev in ima terensko vožnjo globoko v svojem DNK-ju. Še vedno imamo na voljo 3 neodvisne zapore diferencialov, reduktor og på novo zasnovano podvozje. Prednje vzmetenje je zdaj neodvisno, kar pomeni, da bo vožnja po ravnih cestah občutno mere behagelig, na terenu pa sprememb ne bo občutiti. Vstopni, izstopni in drugi koti so v povprečju vsi večji za vsaj 1°, povečala se je tudi globina vode, čez katero se lahko prebije Mercedes-Benz G. Na voljo bo tudi tako imenovani način vožnje G-Mode, ki je prilagojen za vožnjo po terenu, in temu primerno prilagodi prestave, odzivnost stopalke za plin, podvozje in ostale elemente, potrebne za terensko vožnjo.
LÆS MERE: MERCEDES-BENZ RAZRED X: LUKSUZNA ZVEZDA MED PICK-UPI
Mercedes-Benz G550 bo imel isti 4 liters V8 motor kot njegov predhodnik. Ima 416 hestekræfter in, kar je še bolj pomembno, dovolj navora za vse terenske potrebe. V letu 2019 se bo obstoječemu motorju pridružil še 9-stopenjski avtomatski menjalnik. Kakšne motorje bo G ponujal na slovenskem trgu, za zdaj endnu ikke kendt. Kot običajno bo sledila tudi izdatno močnejša AMG-različica razreda G.
Galerija slik: 2019 Mercedes-Benz razred G
Mere information:
mercedes-benz.si