Hvor går grænserne? Millie Bobby Brown, den unge stjerne i Netflix-serien Stranger Things, er det nye ansigt for modehuset Calvin Klein. Det er den kreative direktør Raf Simons første kampagne i sin nye rolle, hvormed han rykker aldersgrænsen markant ned. For meget? Vil børn blive fast inventar i kampagner rettet mod voksne kvinder?
Raf Simons se nikoli ni zadovoljil z ustaljenimi modnimi praksami, zato je bilo njegovi prvi kampanji v vlogi kreativnega direktorja modne hiše Calvin Klein (prej je bil kreativni direktor Diorja) usojeno, da bo dvignila veliko prahu. Povlekel je drzno potezo in za zaščitni obraz svoje debitantske kampanje v novi vlogi izbral mlado zvezdnico serije Stranger Things Millie Bobby Brown, ki šteje rosnih 12 let. Ta je na svojem Instagram profilu, ki ima 2,5 milijona sledilcev, ob sliki iz kampanje zapisala, da je nad izbiro počaščena. Pred tem je pozirala že za revijo Interview.
LÆS MERE: Calvin Klein og Kendall Jenner med en kildrende undertøjskampagne
Poleg nje v kampanji za linijo Calvin Klein By Appointment, ki trenutno šteje 14 videzov in stavi na značaj posameznika in je oblikovana v čast ameriškim ženskam, nastopajo še znane Natalie Westling, Lineisy Montero, Abbey Lee Kershaw in Kiki Willems. Kmalu se v New Yorku obeta tudi prva modna revija, ki jo bo pripravil Simons.
Galerija – iz kolekcije Calvin Klein By Appointment:
Mere information:
explore.calvinklein.com