Si predstavljate motor, s katerim bi brez težav premagovali tako urbano kot tudi južnoameriško džunglo, motor, s katerim bi udobno potovali na dolge razdalje ali dirkali po dirkališču? Verjetno bi za to morali kupiti kar vsaj dva motocikla, če ne kar štiri. Vendar so Ducatijevi inženirji našli ...
Si predstavljate motor, s katerim bi brez težav premagovali tako urbano kot tudi južnoameriško džunglo, motor, s katerim bi udobno potovali na dolge razdalje ali dirkali po dirkališču? Verjetno bi za to morali kupiti kar vsaj dva motocikla, če ne kar štiri. Vendar so Ducatijevi inženirji našli rešitev, ki so jo poimenovali Multistrada 1200. Že njena predhodnica je ponujala široko rabo, a nova dejansko združuje pod eno streho: urbano okretni motor, superšportnika, udobnega touringa in enduro motocikel. In za »vklop« izbranega zadošča že klik, za ostalo poskrbi elektronika, ki krmili motor (izbiramo med močjo 100 ali 150 ‘konjev’ oz. 74 ali 110 kW), vzmetenje, nadzor zdrsa, ABS in še kaj.