fbpx

Museum of Failure: et museum for fiasko, der hylder menneskelig kreativitet

Tedaj še 'samo' nepremičninski mogotec Donald Trump je leta 1989 dobil namizno igro, ki je temeljila na nepremičninskem mešetarjenju.

Lad ikke navnet narre dig. Det svenske fiaskomuseum, der åbner i Helsingborg den 7. juni 2017, vil ikke gøre grin med fiasko, tværtimod fejre menneskelig kreativitet. Den vil i første omgang udstille 51 produkter, der mislykkedes i ro og mag og endte på historiens bål, nogle af dem måske endda uretfærdigt. Lad os se, hvad forfatteren Samuel West har forberedt til os.

Museum of Failure je naziv za švedski muzej polomij (oz. neuspelih poskusov), ki slavi človeško kreativnost. Na Švedskem ga 7. junija 2017 odpira Samuel West. V času odprtjae bo v njem razstavljenih 51 neuspelih poskusov iz preteklosti, zbirka izdelkov, ki so pogoreli, pa se bo pozneje širila. O tem, da je neuspeh ključni oz. integralni del uspeha, lahko najdemo na tisoče izrekov. Uspešni ljudje se namreč zavedajo, da bolj kot želiš biti uspešen, več neuspehov je treba premagati na poti.

Znamka zobne paste je v osemdesetih skušala kupcem prodati zamrznjeno lasagno (Colgate Beef Lasagna).
Znamka zobne paste je v osemdesetih poskušala kupcem prodati zamrznjeno lasagno (Colgate Beef Lasagna).

Tudi izkušena in znana podjetja so ga tako s svojimi izdelki kdaj pošteno pihnila mimo. Tudi tehnološki vizionar Steve Jobs je nekoč spregovoril o napakah in pogumu, ki ga morajo imeti podjetja (glej spodaj).

LÆS MERE: Nubrella - en no-hold paraply perfekt til fotografer


V muzeju Museum of Failure bodo na ogled izdelki, kot so parfum in kolonjska voda Harley Davidson (1990) ter mobilna igralna naprava Nokia N-Gage (2003), ki je želela konkurirati igralni konzoli Nintendo Game Boy. Spomnili se bomo tudi imena, kot je vsemogočni digitalni pomočnik Apple Newton iz leta 1993, naprava, ki je bila pred svojim časom, pa mobilne naprave TwitterPeek (2009), ki omogoča pošiljanje in prejemanje tvitov. V zbirki se je znašla tudi Sonyjeva videokaseta formata Betamax (1975), ki je želela konkurirati videokasetam VHS. Čeprav je ponujal boljšo kakovost slike, je bilo na začetku mogoče nanje shraniti samo 60 minut videa. Coca-Cola je morda najbolj priljubljena brezalkoholna pijača v zgodovini, a tudi ona je ustrelila kozla s pijačo Coke II (leta 1984 predstavljena kot New Coke), ki naj bi nadomestila klasično Coca-Colo. Po srdu uporabnikov se je podjetje že po nekaj mesecih zateklo nazaj k originalnemu receptu. Čeprav je New Coke označena za neuspeh, pa je imela pozitiven vpliv na prodajo, saj je Coca-Cola po prodaji že leta 1985 prehitela Pepsi.

Galerija – muzej Museum of Failure:

Mere information

Mere information:
museumoffailure.se

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.