Har du nogensinde spekuleret på, hvilken Ferrari-racerbil eller -chassis der har flest løbsgevinster? Dette er ikke en eller anden Formel 1-racerbil, men chassisnummer 0672, hvorunder 625/250 TRC-modellen er gemt. Modellen går tilbage til 1957, hvor Ferrari producerede den til den anerkendte racerkører John von Neumann.
Tako kot model 625 TRC je imel tudi ta vgrajen 2,5-litrski štirivaljnik, ki se je pred tem kalil na dirkah Le Mansa, vendar je tega kasneje na Johnovo željo in s pomočjo vodje dirkaškega moštva Richija Shoehorna zamenjal veliki V-12 motor, s katerim je bil pripravljen za velike zmage.
Tako motoriziran je nato zmagal na dirkah za veliko nagrado Mehike (grand prix mexico), na legendarnem dirkališču Laguna Seca, kakor tudi V Salt Lake Cityu, Riversideu, Nassau, Santa Barbari, Palm Springsu, Pomoni, Sacramentu…spisek pa se nadaljuje skoraj v nedogled. Tako je nizal zmago za zmago tudi še po letu 1961, ko so ga prodali Otto Zipperju, tako da je tudi leta 1962 zmagoval kot za šalo z novim voznikom za volanom.
Det er rigtigt pet let zmagoval največje dirke praktično nespremenjen, kar je danes z izredno hitrim napredkom v avto-moto športu praktično nepojmljivo.
Vir: Petrolicious