Selvom brands og kommercialisering globalt skal lykønskes for deres kreative medietilgange, advarer designer Justin Plunkett om de mulige negative konsekvenser af disse på vores landskab. Og billedserien under navnet Con/struct er et meget plastisk bevis på, hvor ret han har.
Kot designer je imel ta Južnoafričan možnost sedeti v prvi vrsti oglaševanja in svoje bogato znanje o temi z vso kredibilnostjo reinterpretirati skozi digitalno obdelane fotografije arhitekturnih objektov. Prek teh ‘konstruktov’ tako raziskuje vpliv blagovnih znamk in same komercializacije na življenjski stil ter arhitekturo, posebej na lokalne dominante, kot so cerkve, nebotičniki in nakupovalni centri.
LÆS MERE: Den talentfulde fotograf Oleg Oprisco sværger til analog og afviser kunstig
Njegov namen je podvomiti v status quo in izzvati debato o marketinški naravnanosti, ki da istočasno kreira lepoto in navdih ter pokvarjenost in izprijenost. Za ponazoritev svojih razmišljanj je zato spojil osebne fotografije in tehniko digitalne obdelave in nastale so izmišljene ponazoritve in surrealistične kompozicije. Con/struct se lahko zato bere tudi kot: »Ni vse zlato, kar se sveti oz. kar pride z logotipom.«