fbpx

Skørt design: huse inspireret af berømte logoer

Arkitekt Karina Wiciak valgte nogle logoer fra kendte virksomheder og ud fra dem forestillede hun sig fuldt funktionelle huse.

Arhitekti, tako kot večina umetnikov, črpajo navidih za svoje delo iz okolice. Nikoli se ne ve, kaj bo tisto, kar bo v posameznikovi glavi ustvarilo na tisoče idej. Arhitektka Karina Wiciak je recimo za navdih pri svojem naslednjem projektu vzela logotipe znanih blagovnih znamk. Tako so nastali koncepti hiš, ki spominjajo na romb, trekant, križ og tre (Adidasove) črte. Ker so logotipi že sami po sebi skrbno in premišljeno ustvarjeni, so kot taki idealna referenca pri ustvarjanju očem privlačne arhitekture.

Štirje nori dizajni hiš

Trihouse

Prvi dizajn so poimenovali “trihouse”, sestoji pa iz treh vzporednih črt (Adidas). Oziroma v tem primeru treh betonskih blokov, ki so rahlo nagnjeni in zato oblikujejo nekakšen triangel. Med betonskimi bloki so vgrajene ogromne steklene stene, skozi katere lahko prodre ogromno naravne svetlobe.

Trihouse
Trihouse

Crosshouse

Drugi dizajn, imenovan “crosshouse”, spominja na križ. Temelj take zgradbe se minimalno dotika tal, zato je idealen za postavitev sredi vode. Oblika križa omogoča vgradnjo ogromne steklene stene, ki ponuja nemoten razgled.

Crosshouse
Crosshouse

Rhombhouse

Tretji dizajn je imenovan “rhombhouse”. Poleg takojšnje asociacije na znani logotip spominja tudi na diamant. Tudi ta hiša se ponaša z veliko stekleno steno, ki ponuja odličen razgled in prehod naravne svetlobe v prostor.

Rhombhouse
Rhombhouse

Pyrahouse

Zadnji dizajn pod imenom “pyrahouse” se ponaša z obliko piramide in je umeščen v puščavo. Temu primerna je rešitev z vhodom, saj je spodnja etaža praktično le stopnišče. Peščena tla namreč nikoli niso ravna, teren pa se sčasoma tudi spreminja.

Pyrahouse
Pyrahouse

Mere information

Mere information:
wamhouse.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.