Audis nye stationcar vil helt sikkert 'stjæle' en del købere fra den konkurrerende BMW 5-serie og Mercedes-Benz E-Klasse For mindre end en måned siden så vi den nye Audi A6 i sedan-form, men nu en endnu mere praktisk, ny Audi A6 Avant er tilgængelig. Sammenlignet med sedanen er Avant endnu mere forførende og byder på nøjagtig samme teknologi. Ved at have fordelen af et stort bagagerum, som er stort nok til hele familien.
Zunanja podoba novega Audija A6 Avanta ne nakazuje zgolj praktičnosti, temveč je zaradi nizkega količnika zračnega upora tudi izredno effektiv. Ker se pri Avantu vse vrti okoli prtljažnega prostora, kar preidimo k številkam. Prtljažni prostor ima velikost 565 litrov, če pa podremo zadnjo vrsto sedežev, se ta poveča na zajetnih 1.680 litrov. Elektronska zadnja vrata in elektronsko upravljano pregrinjalo prtljažnega prostora sta pri A6 Avantu že v serijski ponudbi, ob doplačilu pa si lahko omislite še senzor, da boste lahko prtljažna vrata odpirali s kretnjo noge.
Da bi še bolj povečali praktičnost prtljažnega prostora, bo Audi v Avanta vgradil ‘tračnice’, ki omogočajo izvlek dna prtljažnega prostora. K temu bo dodal še zaščitno mrežo, dva kavlja za pritrditev vrečk in elastičen trak za omejitev premikanja predmetov. Tisti, ki so pripravljeni odšteti nekaj več, si lahko omislijo komplet s teleskopsko palico in trakovi, s katerim si lahko uporabniki po svoje preuredijo prtljažni prostor. V primerjavi s predhodnim A6 Avantom je potniška kabina mere rummelig in ima več prostora za ramena in komolce. V primerjavi z rivali ima Audi A6 Avant največ prostora za kolena potnikov.
Spredaj ima Audi A6 Avant enako osrednjo konzolo kot limuzina, z dvema zaslonoma na dotik, v velikosti 10,1 og 8,6 palca. Poleg tega pa še voznikovo instrumentalno ploščo, ki je popolnoma digitalizirana in velika 12,3 palca. Karavan je od limuzine podedoval vso tehnologijo in tako prav nič ne zaostaja za njo. Vsi motorji ima tako imenovani mini hibridni sistem in so povezani s 7-stopenjskim S tronic menjalnikom ali 8-stopenjskim tiptronicom, ki je povezan s štirikolesnim pogonom Quattro. Za doplačilo se lahko odločite za športni diferencial, ki razporedi moč med zadnjima dvema kolesoma. Sistem MHEV lahko pridobi do 12 kilovatov električne energije in jo shrani v bateriji. S to energijo imamo omogočeno vožnjo z ugasnjenim motorjem vse do 160 km/h.
Ceno Audija A6 Avant bo mogoče dvigniti s kopico dodatne opreme, saj imamo na izbiro 21 tommer fælge, športni paket opreme Fra Line, head-up zaslon in zvočni sistem Bang & Olufsen z 19 zvočniki. Novi Audi A6 Avant ima zagotovo fantastičen dizajn, odločilen pa bo seveda prtljažni prostor, ki je prepričal že mnogo zadovoljnih uporabnikov.
Galerija slik: Novi Audi A6 Avant
Mere information:
audi.si