Audi bragte tre nye produkter til Paris Motor Show, men den største opmærksomhed er den nye Audi Q5, den første i otte år. Anden generation af den mellemstore SUV er en anelse lettere og mere rummelig end forgængeren, og nykommeren er også kommet med et langt mere sporty look. Han træder i store sko, da Q5 var den kommercielle klassemester i et stykke tid. Audi har store forhåbninger til ham, så han overlod intet til tilfældighederne.
Den er her efter otte år den nye Audi Q5. Audi ni ničesar prepustil naključju, ko se je medil in cedil novi Q5. Z njim namreč želi ponovno postaviti nova pravila igre, kot mu je to uspelo s predhodnikom. Zato ni presenetljivo, da novi srednje velik SUV poka od naprednih sistemov, ki skrbijo za udobje, varnost in učinkovitost vožnje. Postavili so ga na platformo aktualnega modela A4, det er derfor det er 90 kg lettere. Po novem v dolžino meri 4,66 metra, v višino 1,66 metra, v širino pa 1,89 metra, medtem ko medosna razdalja znaša 2,82 metra.
Karoserija je koktajl aluminija in izredno trdih jekel, zmešan po receptu pametne gradnje za izjemno čvrstost. Audi je povsem prevetril notranjost ter poudaril prilagodljivost in prostornost potniške kabine. Prtljažni prostor ima prostornino med 550 in 1550 litri. Za lažje zlaganje lahko ob pomoči zračnega vzmetenja (ta je ponujen kot možnost) Audi Q5 znatno znižamo.
Krasil ga bo 12,3-palčni zaslon ločljivosti HD in 8,3-palčna tablica (na vrhu sredinske konzole). Prek komunikacijskega sistema MMI bo mogoče povezovanje na internet prek LTE-vmesnika eller dostopne točke Wi-Fi. Za pametne telefone bosta skrbela vmesnik Apple CarPlay og Android Auto og trådløs oplader. Tu so še digitalni merilniki in heads-up zaslon za projekcijo voznih podatkov in navigacije na vetrobransko steklo. Svoje doda omgivende belysning in avdio sistem s podpisom Bang & Olufsen. For slet ikke at tale om de højtuddannede køreassistenter.
K boljšim voznim lastnostim poleg nižje teže in voznih programov, s katerimi določimo karakter novega Audija Q5 (novost je način terenske vožnje z večjo oddaljenostjo vozila od tal in program hele vejen za sprotno prilagajanje) in posežemo v vse ključne nastavitve vozila, doda tudi štirikolesni pogon quattro (izjema bo 110-kilovatni dizel, ki bo imel pogon le na prednji dve kolesi), ki sproti prilagaja navor na posamezno kolo. Motorna paleta bo obsegala tri dizelske izpeljanke – to-liters TDI V4-motor z 110, 120 in 140 kW – in dve bencinski – dvolitrski prisilno polnjeni motor V4, serije TFSI z 185 kW, in trilitrski motor V6 TDI. Le slednji bo moč na kolesa prenašal prek osemstopenjskega menjalnika Tiptronic, vsi ostali pa se bodo morali zadovoljiti s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom S Tronic.
LÆS MERE: Den nye Audi A5 Coupé – en garvet vinderhest
Novi Audi Q5 bo na voljo v 14 različnih barvnih odtenkih in zapakiran v pet različnih paketov (Sport, Design, S Line, Design Selection in S Line sport). V prodajo gre i 2017.
Galerija – novi Audi Q5:
Mere information:
audi.si