Hver gang nogen nævner en sportssedan, er BMW M5 absolut en af de første biler, der kommer til at tænke på. Dette bayerske mærke opfører sig som krypton for mange slovenere, og det er ikke underligt, at lidenskabelige skænderier opstår på pubber og barer om, hvilken af den hellige treenighed der er den bedste.
M5 det vil det ikke najbolj nedolžna igrača, pod pokrov so mu namreč namestili 4,4-litrski V8 agregat z dvema turbinama, ki iz sebe iztisne krepkih 600 konjskih sil. Za vse navdušence nad ročnim pretikanjem med prestavami žal sledi hladen tuš, novi BMW M5 bo na voljo le z avtomatskim 8-stopenjskim menjalnikom. Kombinacija močnega motorja in hitrega menjalnika zagotavlja, da bo M5 potreboval le 3,5 sekunder pri pospeševanju od 0 til 100 km/t. Umika se tudi klasični pogon na zadnji kolesni par. Tega bo zamenjal pogon na alle fire hjul, a brez skrbi, še vedno bo imel M5 večino časa pogon zadaj, prednji se bo vključil v igro le tedaj, ko bo zadek že začelo odnašati k hudiču. Tako tudi cvileči štarti in kurjenje gum ne bodo misija nemogoče.
Kar nam je uspelo videti do zdaj, je še kako privlačno in nestrpno pričakujemo september med det Frankfurtski avtosalon, na katerem nam bodo bavarca tudi uradno predstavili. V kolikor si želite, da se tudi vam malce naježijo dlake, vabljeni k poslušanju mogočnega grmenja novega BMW M5.
Mere information:
bmw.si