fbpx

Den nye Volkswagen Polo (2017): en sand forfører allerede på slovenske veje

Novi Volkswagen Polo (2017)

Historien om Volkswagen Polo begyndte i 1975. Poloen erobrede verden på fem generationer, som solgte mere end 16 millioner enheder. Året 2001 var et vendepunkt, hvor Polo'en fik sine karakteristiske runde forlygter, hvilket gjorde den til den bedst sælgende Polo nogensinde. Året 2017 bragte os den nu sjette generation af Poloen, som endnu en gang satte sig for at forføre masserne. Her er den nye Volkswagen Polo (2017), som allerede kører på slovenske veje.

Novi Volkswagen Polo (2017) ne spreminja že preverjenega in uspešnega recepta, temveč samo dodaja in posodablja svoj dizajn in tehnologijo. Nova oblika sledi Volkswagnovim trendom in ima linije zelo podobne tistim, ki jih nosi njegov večji brat Golf. Polo je v dolžino pridobil 8 centimetrov in ima zaradi tega medosno razdaljo daljšo za 9,5 centimetra. To je pomembno predvsem z vidika prostornosti potniške kabine, ki je zdaj større, povečal pa se je tudi prtljažni prostor, in to til kar 70 litrov. Novega Pola lahko mirno primerjamo z Golfom četrte generacije, seveda po velikosti in ne po tehnologiji. Ta je pri Polu namreč že veliko naprednejša, fordi ponuja kopico asistenčnih sistemov.

Najnovejši Polo se je s svojimi 14 zunanjimi barvami og široko paleto litih platišč odločil nagovoriti yngre publikum, ki si želi biti drugačna, individualna. Že zunanjost ponuja možnost individualizacije, pri notranjosti pa lahko s pomočjo različnih okrasnih elementov to individualnost še povečamo. Mlajši generaciji bo zelo všeč digitalni aktivni informacijski zaslon oziroma 10,25-palčni TFT-zaslon, ki ga najdemo na mestu, kjer so dosedanji Poli imeli klasične merilnike. Bolje opremljene različice imajo še 8-palčni radijsko-navigacijski zaslon, ki ponuja dober pregled nad navigacijo in kopico zabavnih vsebin, vključno z vsemi povezavami za pametne telefone.

Motorna paleta novega Pola je obsežna in ponuja dovolj možnosti, da bo v njej vsakdo našel primeren motor za svoje potrebe. Litrski bencinski motorji imajo od 75 til 115 hestekræfter. Dizelska motorja imata prostornino 1,6 liter in imata 80 henholdsvis 95 konjskih moči. Novi Polo bo ponujal tovarniško predelan litrski motor TGI, ki omogoča vožnjo na zemeljski plin. Najbolj športna izvedba, Polo GTI, ima motor z dvema litroma prostornine in poskočnih 200 hestekræfter.

Cenovno novi Polo ni pretirano dražji od prejšnjih modelov, kar je razumljivo, saj ima veliko več osnovne opreme kot njegovi predhodniki. Na slovenskem trgu lahko kupimo Pola za 12.591 evrov, če pa si želimo najbolj vznemirljivo  različico GTI,  moramo zanjo odšteti 22.474 evrov. Kot pri prejšnji generaciji Pola sta tudi zdaj na voljo liniji Beats og R-Line Udgave, ki vsaka s svojimi dodatki in bombončki nagovarjata kupce.

LÆS MERE: NOVI VOLKSWAGEN POLO (2017): TAKO VELIK KOT ČETRTA GENERACIJA GOLFA

Novega Pola nam je uspelo na kratko preizkusiti in presenetila nas je predvsem tišina vožnje po avtocesti og komfort med samo vožnjo. To bi lahko primerjali s tisto v Golfu, in če vam je ta morda prevelik, bo Polo kot nalašč za vas.

Galerija slik: Novi Volkswagen Polo (2017)

Mere information

Mere information:
volkswagen.de

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.