Den nye Volkswagen Up! sammenlignet med sin forgænger har den gennemgået nogle kosmetiske ændringer, men den forbliver stort set den samme. Han rynkede kun lidt. Det er derfor, så meget mere har ændret sig under overfladen. Volkswagens ingeniører investerede det meste af deres timer i udviklingen af den nye motor. Fra nu af vil den blive drevet af en trecylindret liters turboladet benzinmotor. Tyskerne vil præsentere den for offentligheden for første gang på biludstillingen i Genève.
Novi Volkswagen Up! je nemški mestni malček, naslednik originalnega modela iz leta 2011, ki je na novo definiral razred mestnih avtomobilov in dobil posnemovalce Škodo in Seata. A v tem času ga je konkurenca začela loviti, zato mu je bilo treba nekoliko napeti gube in vliti svežo kri. Atmosfersko polnjeni motor se tako umika litrskemu trivaljnemu bencinskemu motorju s turbinskim polnilnikom. TSI-motor je vpregel 90-člansko konjenico in zmore 160 Nm od 1500 vrtljajev dalje (izpusti CO2: 102 g/km). Do stotice bo zmogel v 10 sekundah. Ostaja tri- in petvratni.
LÆS MERE: Den nye Renault Scenic: publikumsfavoritten kører fjerde runde
Kar se tiče videza, so mu nekoliko popravili masko. Nadeli so mu nov prednji odbijač z meglenkami. Na voljo bo bogata paleta barv (13), ki jo bo možno kombinirati s tremi barvnimi različicami strehe. Novi Volkswagen Up! bo tudi v notranjosti praktično zrcalna slika predhodnika, kljub temu pa prinaša dovolj novosti, da bo zadovoljil potrebe kupcev. Tu je na primer prvič večfunkcijski volan, tu je 300-vatno ozvočenje, infotainment vmesnik pa bo s pametnim telefonom komuniciral prek povezave Bluetooth ali USB-kabla. Za lažjo uporabo bo na voljo tudi namenska aplikacija.
Mere information:
volkswagen.si