fbpx

Kofangerkarosserier til IndyCar-serien, den amerikanske version af Formel 1

Hondin IndyCar

IndyCar er lidt mindre kendt motorsport i vores land, for fra den anden side af Atlanten hører vi mest om NASCAR-serien. Men den amerikanske version af Formel 1, som har en turbulent historie bag sig, er langsomt ved at komme tilbage på sin gamle herligheds vej. På trods af at de har brugt meget færre penge på racerbiler, der også er væsentligt mere begrænsede end deres F1-brødre, har Honda og Chevy leveret verdens mest robuste karosserier. Ikke alene kæmper IndyCar-racere tættere og mere spændende kampe, de ser nu også bedre ud end dem fra dronningen af motorsport.

Letošnja sezona serije IndyCar bo izgledala precej drugače kot zadnjih nekaj. Namreč vse od leta 2012 je večina ekip uporabljala isti dirkalnik, isto karoserijo, z namenom, da bi karseda držala stroške pod nadzorom. Nove od starih se je tako ločilo le po motorjih in drugačnih barvnih kombinacijah. Enosedežnike je namreč zadnja leta izdelovala le Dallara, ki jih ponuja za okoli 332 tisoč evrov. A pred letošnjo sezono sta se opogumila tudi dva dobavitelja motorjev, Chevrolet in Honda, in ekipam ponudila unikatno in odpiljeno aerodinamično karoserijo, ki bo dovoljevala spreminjanje nastavitev in s tem sposobnosti dirkalnika.

Hondin IndyCar bo na progi vsekakor štrlel od konkurence. Če tudi rezultatsko, pa bo treba počakati na prve dirke.
Hondin IndyCar bo na progi vsekakor štrlel od konkurence. Če tudi rezultatsko, pa bo treba počakati na prve dirke.

Na voljo bosta za nekaj čez 70 tisoč evrov in ju bo moč prilagajati glede na tip dirke, saj se te v seriji IndyCar med seboj precej razlikujejo.

LÆS MERE: Ferraris vision om fremtiden for Formel 1-racing

Begge to karoseriji sta tudi precej bolj kompeksni kot smo vajeni od lanskih dirkalnikov. Hondino, na primer, tvori 200 sestavnih delov, ekipa pa bo uporabila le tiste, ki se ji bodo zdele smiselne za stezo. Sezona se odpira 29. marca 2015 na ulicah St. Petersburg (Florida, ZDA), dirkače pa v boju za prvaka čaka 16 dirk. In še zanimivost. V predlanski sezoni IndyCarja je bilo več prehitevanj in sprememb v vodstvu, kot jih je bilo v formuli 1 v prejšnjih petih skupaj. Če torej pogrešte infarktne dirke je morda čas, da zamenjate motošport in preklopite na tistega, ki doživlja drugo pomlad.

Simulacija vožnje:

Mere information

Več o seriji IndyCar:
www.indycar.com

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.