fbpx

Om/One: Prvi lebdeči bluetooth zvočnik na svetu

Ponudba zvočnikov na trgu je tako zasičena kot nebo na jasno noč z zvezdami, zato je treba narediti nekaj res posebnega, da izstopaš. Ker je bila zvezda Severnica že zasedena, je bilo treba poiskati nekaj drugega. In nastal je Om/One, zvočnik, ki lebdi s pomočjo magneta in bo verjetno že zaradi videza pravi magnet za kupce, sploh, ker se ga je hitro prijel tudi vzdevek avdio Zvezda smrti (Death Star).

Grundlæggende oplysninger
Mærke
Om Audio
Model
Om/One
Prisen
147€
Butik

Højttaler Om/One, ki prihaja iz sončnega Oaklanda v Kaliforniji, lebdi 2,5 centimetra nad tlemi oz. nad svojo bazo, kar daje poslušalcu možnost, da ga med poslušanjem vrti og prilagaja po mili volji. Po videzu je mešanica nogometne žoge in Zvezde smrti iz filmske franšize Vojna zvezd, za priklop in izklop naprave, ter povezavo s pametnim telefonom preko bluetootha pa skrbi sensor na njegovi površini. Pa ima ta zvočnik še kaj več teže kot le dejstvo, da se obnaša, kot da je v breztežnostnem prostoru? David DeVillez, soustanovitelj Om Audia, pravi, da prav lebdenje ponuja najboljšo avdio izkušnjo, saj ta omogoča optimalno nastavitev kota poslušanja.

LÆS MERE: Motorola Moto Stream eller jukebox fra moderne tid

Zvočnik ima pod lupino 3-vatni ojačevalec (po RMS merilih) in lahko proizvaja zvoke z jakostjo do 110 dB, medtem ko njegova konkurenca, kot sta Jawbine Jambox ali Beats Pill, za isto jakost uporablja od 9 do 10-vatnega. En fordel Om/One črpa prav iz lebdenja, saj se zvočnik ne dotika površine in zato ne pride do nikakršne izgube oz. udušitve tonov, kar v prevodu pomeni, da ne potrebuje tako močnega ojačevalca. Čeprav ni najlažji, pa to še ne pomeni, da ni primeren za transport. Sploh če vemo, da ta avdio ‘Pokemon žoga’ v sebi skriva tudi mikrofon in poleg poslušanja glasbe omogoča tudi opravljanje klicev. Še en dokaz več, da prihodnost dobesedno visi v zraku.

Mere information

Zvočnik gre v prodajo i december, zagotovite pa si ga lahko že danes na njihovi Internet side.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.