Opel skal igen til det krævende terræn af mudder og sand, men denne gang uden den højlydte forbrændingsmotor. Corso-E-rallyet bliver drevet af elektricitet og efterlader ingen skadelige emissioner, men kun den høje lyd fra den roterende elektriske motor og lyden af dækkene, der rammer terrænet.
Opel ponovno orje ledino, tokrat v obliki prvega tovarniškega elektrisk reli bil på verdenen. Opel Corsa-e je osnovana na popolnoma električni in civilni Corsi-e, ki se bo javnosti pokazala na prihajajočem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Reli Corso poganja enak motor, s 100 kW (136 hk) moči in 260 Nm navora, ki črpa energijo iz baterije s kapaciteto 50 kWh. Tu se primerjava s ‘cestno’ različico konča, saj ima reli različica nameščeno vzmetenje za vožnjo po terenu, prilagodljive zavore, mehansko zaporo diferenciala, varnostno kletko in še kaj. Obenem bo prihodnje leto zaživel ADAC Opel e-Rally Cup, ki predstavlja prvo športno blagovno znamko, ki se je podala v svet električnega relija. Opel Cora-e bo tako že prihodnjo sezono dobila priložnost, da pokaže, kako dobro se znajde na hurtig Mark preizkušnji.
Civilna različica Opel Corsa-e, bo lahko prevozila do 330 kilometrov dolgo pot. Enaka kapaciteta bi tako morala biti povsem nok za posamezno etapo rali tekmovanja. Ekipe, ki si bodo želele vstopiti v svet električnega relija, bodo morale za tovarniški rali avtomobil odšteti manj kot 50.000 evrov.
Galerija: Opel Corsa-e
Mere information:
opel.si