Opel GT Concept har prydet os med billeder af studiet af fremtidens sportsvogn, som præsenteres på biludstillingen i Genève i marts og giver retninger for fremtiden. Bilen uden sidespejle, dørhåndtag og vinduesviskere på forruden er "barnet" af Opel GT-modellerne og Monza-konceptet.
Opel GT Concept je Oplova vizija prihodnosti športnih avtomobilov. Kot njegov slavni predhodnik ima tudi GT Concept sredinsko nameščen motor spredaj. Poganja ga 1,0-litrski turbomotor V3, ki temelji na 100-odstotno aluminijastih motorjih, ki jih najdemo tudi v modelih Adam, Astra in Corsa. Proizvede 145 KM (107 kW) in 205 Nm navora. Moč se s turbopolnilnikom prek sekvenčnega 6-stopenjskega menjalnika (ima tudi obvolanske prestavne ročice) na zadnjo os prenaša z mehansko zaporo diferenciala. Z mesta do 100 km/h pospeši v manj kot osmih sekundah, pospeševati pa neha pri hitrost 215 km/h.
LÆS MERE: Ny Opel Astra Sports Tourer (2015): Vognversion af den nye Opel Astra
Konceptet Opel GT Concept odlikujejo izredno čiste linije z nevidnimi prehodi med karoserijo in steklenimi deli, zaman pa boste na njem iskali kljuke in zunanja ogledala. Edinstveno je tudi patentirano elektronsko odpiranje vrat, ki se delno poglobijo v blatnik in omogočajo odpiranje tudi na bolj tesnih mestih. In ko smo ravno pri blatnikih. Za prednjima blatnikoma sta kameri, ki dostavljata sliko zaslonoma na obeh straneh potniške kabine. V oči padejo rdeča linija in rdeči prednji pnevmatiki, ki sta poklon Oplovemu motociklu Motoclub 500 iz leta 1928.
Lahko bi rekli, da je povezava s preteklostjo rdeča nit vozila. Z njo ga vežejo dvojna izpušna cev v sredini, ime, ki si ga je izposodil pri originalnem GT-ju, manko pokrova prtljažnika, dolg pokrov za motor … Vetrobransko steklo se nadaljuje v panoramsko okno. Konceptno vozilo z žarometi z vgrajenimi smerniki, ki poskrbijo za 3D-svetilnost in naslednjo stopnjo inteligentnega sistema osvetlitve Inellikux, vpeljanega z novo Astro, tehta manj kot tono, kar mu omogoča neverjetne športne karakteristike.
Mere information:
opel.com