Ant Partridge er modtageren af en lang række priser inden for motorcykelkonverteringer. Hans seneste projekt drejede sig om en Yamaha MT-10. Ombygningen blev foretaget i samarbejde med urproducenten TW Steel, hvilket gjorde en helt almindelig motorcykel til noget unikt.
Motorno kolo Partridge Designa Yamaha MT-10, ki se ga je prijel vzdevek Tempus Fury, je bilo pred predelavo treba popolnoma razstaviti. Dobil je nov nihajni ‘zadek’ in posebej za ta projekt narejen turbine sistem MT-10. Za pravo podobo motornega kolesa “drag race” so mu dodali še platišča iz kulstof in gladke pnevmatike Shinko. Spremembam praktično ni ušel noben del motornega kolesa in tako smo lahko priča unikatnemu krmilu, stopalkam, zaščiti motorja, pokrovu luknje za točenje goriva in še in še.
Predelava prvega motornega kolesa pod imenom Partridge Design ni minila brez vznemirjenja in zapletov. Karbonske dele karoserije motornega kolesa je bilo treba naročiti pri drugih izvajalcih, ki pa nalogi niso bili kos, saj so po svoje spreminjali dizajn in skoraj usodno poškodovali okvir motornega kolesa. Na Antovo srečo so pri Yamahi v trenutku priskočili na pomoč in priskrbeli vse potrebne rezervne dele. Vse predelave in turbine imajo končni učinek tudi na beføjelser motornega kolesa. Če ima serijska Yamaha MT-10 158 hestekræfter, ima Tempus Fury 205 konjskih moči. Pri merjenju moči na tako imenovanih valjih so pnevmatike celo izgubljale oprijem, iz njih pa se je začelo kaditi. Predelava motornega kolesa je bila vsekakor velik zalogaj, a se je na koncu vse izšlo po pričakovanjih in tako smo lahko priča še eni enestående og hvor okusni predelavi.
Galerija slik: Partridge Design Tempus Fury
Mere information: partridgedesign.co