fbpx

Peugeot 308 SW fik en sportsrygsæk

Peugeot tilbød familieorienterede købere af C-segmentet en stationcar-version af 308 - SW-modellen, som byder på et bagagerum på 660 til 1.775 liter og en rummelig passagerkabine. Udvalget af motorer er blevet frisket op med en ny 1,2-liters e-THP, priserne starter ved 14.690 euro for benzinen eller 14.990 euro for dieselen.

Prtljažnik je v osnovni postavitvi z 600 litrov narasel na 660 litrov, v primerjavi s kombi limuzino pa znaša prirastek 240 litrov. Tako kot te številke, je bogata tudi ostala oprema in obdelava prtljažnika.
Prtljažnik je v osnovni postavitvi z 600 litrov narasel na 660 litrov, v primerjavi s kombi limuzino pa znaša prirastek 240 litrov. Tako kot te številke, je bogata tudi ostala oprema in obdelava prtljažnika.

Slabo leto dni po prihodu nove generacije peugeota 308, je sedaj na trg prišla še karavanska, SW – različica tega modela. Oblikovno se kot velevajo trendi spredaj in do B-stebrička povsem ujema s kombilimuzinsko različico, za tem pa sledi skladno in nadpovprečno športno oblikovan zadek. Dodatni centimetri (teh je 33) pa gredo skoraj v celoti na račun povečanja prtljažnika, som er zrasel na 660, pri podrtih sedežih pa na 1.775 litrov uporabnega prostora.

Večji prostornosti predvsem v drugi sedežni vrsti vprid, pa je SW dobil tudi 11 centimetrov daljše medosje, kar omogoča modularna platforma – EMP2, ki poleg tega prinaša tudi občutne prihranke pri teži vozila.

Notranjost piše enako zgodbo kot zunanja podoba, kjer je v drugi vrsti sedaj več prostora za kolena in glave potnikov. Notranjost pa je zahvaljujoč večji cielo panoramski strehi (površina je z 1,44- narasla na 1,69 m2), sedaj tudi bolj svetla in zračna.

Opremski paketi so trije: access, active in allure, novost pa predstavlja paket sport, ki ga je mogoče kombinirati s paketom allure, a le pri prav tako novem 1,2-litrskem e-THP  motorju. Ta za zdaj tudi predstavlja vstopni agregat na bencinski strani, ob 96 kilovatni konjenici pa obljublja solidno mero dinamičnosti. Skupaj je na bencinski strani pet motorjev, z razponom moči od 80 do 147 kW, na dizelski strani pa je agregatov oz. različic kar šest in sicer z močjo od 67- do 132 kW, Menjalnika sta dva, v osnovi šest stopenjski ročni, proti doplačilu prestavna avtomatika z enakim številom razmerij.

Vstopna cena na bencinski strani znaša z vsemi popusti 14.690 evrov, doplačilo za dizla v nosu pa znaša vsega 300 evrov.  Drugače pa znaša doplačilo za karavansko različico od 700 do 900 evrov.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.