fbpx

Peugeot 508 – dyrenes konge har igen slebet kløerne og forfølger premium-købere

Peugeot je kupcem na tej strani alp ponudil prenovljeno admiralsko ladjo v obliki poslovne limuzine 508, ki je tako kot pred prenovo na voljo tudi v karavanski različici. Prepoznati jo je mogoče po novem nosu vozila, ki je skoncentriran okoli novih LED luči, ki so zamenjale ksenonske. Cene se pričnejo pri slabih 23 in končajo pri 45 tisočakih.

Peugeotova največja hišna limuzina je pred približno štirimi leti zapolnila vzel ob upokojitvi poslovne limuzine med et navn 607, på samme tid nadomestila ostarelega 407. Tako je imela zelo težko nalogo zadovoljiti tako poslovne uporabnike, såvel som kupce D-segmenta, kjer prostora za napake zaradi izredno hudega konkurenčnega boja ni. 508 je v štirih letih uspela prepričati kar lepo število strank in si utrgati nekje 5 odstotkov tržnega deleža, sedaj pa so pri Peugeotu menili, da je čas da se vrnejo na pota stare slave, za kar so model tudi konkretno pomladili.

Nos vozila je po prenovi bolj podoben tistemu pri 308-ici, je pa od slednjega seveda bolj ugleden in eleganten. Vse različice so po novem deležne LED dnevnih luči, pri bolje založenih paketih opreme pa halogenske žaromete nadomestijo full LED svetila
Nos vozila je po prenovi bolj podoben tistemu pri 308-ici, je pa od slednjega seveda bolj ugleden in eleganten. Vse različice so po novem deležne LED dnevnih luči, pri bolje založenih paketih opreme pa halogenske žaromete nadomestijo full LED svetila

Oblikovno sedaj še bližje 308-ici

Olepševalna kura se najbolj pozna na nosu vozila, kjer “kraljujejo” drugače oblikovana svetila, kjer je pri osrednjih lučeh vlogo ksenona prevzela LED tehnika, tako da pri bolje opremljenih različicah svetila osvetljujejo pot zgolj v napredni full LED tehniki. Pri vseh pa le te krasijo dnevne luči in meglenke, ksenona pa tako ikke mere na seznamu opreme. Temu primerno so oblikovalci spremenili tudi izgled motorne maske, kamor je romal tudi logotip znamke, več športne elegance pa prinaša tudi spremenjeni odbijač, ki sedaj premore več kromiranih dodatkov. Z boka je sprememb veliko manj in so tudi veliko težje opazne, na zadku pa se limuzina ponaša s prav tako modernejšim izgledom LED luči, medtem ko so te pri karavanski različici (velja pa to tudi za “terenski” RXH) ostale nespremenjene. Poznavalci predhodnika pa bodo opazili tudi malenkostno spremenjena zadnji odbijač in napise različice (vsaj pri SWju).

Znotraj so spremembe še bolj malenkostne in skrite očem. Novost tako predstavljajo nov osrednji zaslon občutljiv na dotik, prestavna avtomatika in senzorja tlaka v pnevmatikah (izboljšan) in za vozila v mrtvem kotu.
Znotraj so spremembe še bolj malenkostne in skrite očem. Novost tako predstavljajo nov osrednji zaslon občutljiv na dotik, prestavna avtomatika in senzorja tlaka v pnevmatikah (izboljšan) in za vozila v mrtvem kotu.

Vsi opremski paketi bolj radodarni z opremo

Kljub nasprotnemu prepričanju, je presenetljivo ali vsaj očem neopazno nedotaknjena ostala notranjost, kjer ni videnjših sprememb pri prostornosti in uporabljenih materialih. Spremembe pa so kot rečene skrite očem in v obliki napredne tehnike, ki je je prej mogoče nekaj malega manjkalo. Novost tako predstavljajo naprednejši sistem tlaka v pnevmatikah in sistem za zaznavo vozila v mrtvem kotu. Pri drugem od petih paketov opreme osrednjo vlogo na sredinski konzoli zavzame zaslon občutljiv na dotik, bedre kendt som SMEG. På tretjem nivoju opreme pa ta dobi še zmožnost navigiranja, kar za seboj potegne tudi nekoliko spremenjena stikala pod njim. Uvoznik bo ob tem slovenskim kupcem navigacijo brez doplačila ponujal že od drugega paketa naprej, prav vsi paketi pa bodo v primerjavi s predhodnikom kar se tiče opreme pridobili.

Prtljažnik, kljub malenkostni rasti ne bo pomenil merljivih razlik, v osnovi pa bo vanj mogoče spraviti 473 litrov (pri limuzini) oziroma 518 litrov pri karavanski različici. Ob podiranju sedežne klopi, pa bo v obeh primerih prostor narasel na dober pol drugi "kubik".
Prtljažnik, kljub malenkostni rasti ne bo pomenil merljivih razlik, v osnovi pa bo vanj mogoče spraviti 473 litrov (pri limuzini) oziroma 518 litrov pri karavanski različici. Ob podiranju sedežne klopi, pa bo v obeh primerih prostor narasel na dober pol drugi “kubik”.

Že v osnovi kupec namreč dobi LED dnevne luči, avtomatsko klimo, tempomat, senzor tlaka v pnevmatikah, je pa res, da to za seboj potegne tudi višjo ceno, ampak le za 200 evrov. Višje ko plezamo po lestvici paketov opreme, več je tudi pribitka glede opreme, enako pa velja tudi za pribitek pri ceni, ki pri različicah GT in RXH znaša že skoraj tisočaka. Pri slednjih pa bo kupec 508-ice v primerjavi s predhodnikom bogatejši za prej omenjena ful LED svetila, senzor za mrtvi kot in navigacijo. Novost pa predstavlja dodatni paket opreme sport, ki apelira na voznikova čustva in ta poskuša pričarati z bolj odzivno stopalko za plin in bolj neposrednim volanom ter rdečo barvo osvetlitve.

Višek ponudbe pri modelu 508, bo tudi po prenovi pomenila različica GT, ki bo še bolje kombinirala športnost in eleganco, obenem pa bo znala zadovoljiti številne kupce poslovne limuzine 607, ki jo je pred leti nadomestila.
Višek ponudbe pri modelu 508, bo tudi po prenovi pomenila različica GT, ki bo še bolje kombinirala športnost in eleganco, obenem pa bo znala zadovoljiti številne kupce poslovne limuzine 607, ki jo je pred leti nadomestila.

Tisti bolj pikolovski bodo opazili nekaj več odlagalnih površin, tudi če bodo opremljeni z metrom, pa ne bodo izmerili vidnejših razlik pri prtljažniku, ki v osnovni postavitvi še vedno sprejme 473 litrov v primeru limuzine in 518 litrov v primeru karavanskega SW.

Motorjev več kot pred prenovo, nekaj višje tudi cene

Pri motorjih so za zdaj na voljo: dva bencinska in štirje dizelski agregati, moči od 88 do 150 kW, kasneje lahko pričakujemo še enega bencinarja in dva dizelska. Menjalnik je v osnovi šest stopenjski ročni, pri določenih različicah pa je možno izbrati tudi robotizirani menjalnik in klassisk automatgear, ki je prav tako prestala tretma izboljšav in je sedaj tišja, hitrejša in kar je najbolj pomembno bolj ekonomična. Novosti (motorne) pa je bila deležna tudi terensko navdahnjena različica RXH, ki je poleg dizelsko hibridne različice hybrid4 po novem bogatejša tudi za dizelsko različico HDi 180, ki ob tem žene tudi samo prednji par koles.

Cene se na bencinski strani pričnejo pri 22.615 evrih, na dizelski pa pri 23.626 evrih, SW različica je dobrega evrskega tisočaka dražja. Uvoznik pa kupcem ponuja še bolj ugodne in opremsko bolj naložene različice, v okviru katerih ponuja tudi nekje do 16 odstotkov popusta.

Mere information

Mere information:
 www.peugeot.si/508

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.