54 års 911-udvikling har bragt os til dette store øjeblik. Millioner af kilometer kørt på bane, grus og offentlige veje i løbet af fem årtier har bragt os til dette højdepunkt, ankomsten af Porsche 911 GT2 RS. Porsche har ikke sagt det sidste ord med denne version af den berømte 911, men det er bestemt deres dristigeste udtalelse endnu.
Ne samo, da je Porsche 911 GT2 RS v tem trenutku najmočnejša različica modela Porsche 911, gre namreč tudi za najbolj tehnološko napredno Porschejevo zverino, ki v tem trenutku vozi po cestah. Povsem na novo zasnovana aerodinamika, napredna uporaba karbonskih vlaken in magnezija, eno od najboljših podvozij na svetu, krmiljenje zadnjih koles in uporaba keramik pri zavorah, so le nekateri izmed tehničnih bombončkov. Srce tega športnika ostaja zvesto tradiciji, še vedno gre namreč za 6-valjni motor med volumen 3,8 liter, na katerega so pritrdili še dvojni turbini. Rezultat je fenomenalen, iz motorja je inženirjem uspelo iztisniti 80 konjskih moči več kot pri predhodnem modelu in zdaj nova moč znaša že neverjetnih 515 kW (700 KM). Moči je tako dovolj, da priženemo GT2 RS od 0 do 100 km/h v le 2,8 sekunde, njegova končna hitrost pa se ustavi pri 340 km/t. To pomeni, da je ta najnovejši Porsche med drugim tudi najhitrejši cestni legalni avtomobil, ki so ga pri tej znamki kadarkoli naredili.
V notranjosti kraljujejo rdeča alkantara, črno usnje in dodatki iz karbonskih vlaken. Še posebej izstopa rdeč športni volan GT2 RS, z obvolanskimi tipkami, ki omogočajo hitro in natančno izbiranje med prestavami. Tako voznik kot sopotnik imata popolnoma školjkast športni sedež, ki sta ravno tako narejena iz kulstof. Za piko na i imate na voljo še aplikacijo Porsche Track Precision, prek katere lahko spremljate analizo in podatke o svoji vožnji kar z vašim pametnim mobilnim telefonom. Za tiste, ki pa si želijo biti še bolj eno s svojim avtomobilom, so pri Porscheju pripravili posebno izdajo prestižne ročne ure, ki je rezervirana izključna za bodoče imetnike avtomobilov GT2 RS, naročilo te ure pa je možno le hkrati z naročilom avtomobila. Za tega naj naj naj Porscheja je treba odšteti več kot 257 tisočakov, za uro pa še dodatnih 10.000 euro.
Galerija slik: Porsche 911 GT2 RS
Mere information:
porsche.com