McLaren vil tilbyde de største samlere af køretøjer af dette anerkendte engelske mærke en særlig LeMans-version af 650S-modellen, som de vil markere 20-året for sejren i det legendariske løb med F1 GTR. McLarens MSO-sportsafdeling tog sig af transformationen, hvilket resulterede i en carbon splitter og diffuser, større fælge og standard carbon bremser. Alt dette vil være tilgængeligt for nogle få udvalgte, som vil være villige til at betale mere, men hvor meget er ukendt.
Le Mans različico na zunaj prepoznamo po značilni črno-oranžni barvni kombinaciji, posebnih LeMans platiščih (19 palčna spredaj, 20- zadaj), ki odpirajo pogled na serijske karbonske zavore in značilne oranžne zavorne čeljusti. Nekakšno piko na i pa pomeni iz avto športa značilen zračnik na strehi ob stičišču z vetrobranskim steklom, ki ga je povzel od zmagovalne šasije McLarna F1 GTR. McLarnova posebna športna divizija – MSO je k temu dodala še posebne zaključke spojlerjev, ki še nekoliko povečajo pritisk k tlom in obenem zmanjšajo pritisk na prednja kolesa.
Fra kulfiber sta tudi prednji “splitter” in zadnji odbijač, na katerem se bohoti prav tako MSO difuzor, za F1 GTR dirkalnik značilno metalik sivo barvo, pa lepo dopolnjujejo oranžni napisi različice. Znotraj se se je usnjenemu oblazinjenju pridružila še črno oranžna alkantara med izvezenimi LeMans logoer na naslonjalih za glavo.
Sprememb pa ni pod pokrovom motorja, ki svojo moč še vedno črpa iz twin- turbo 3,8-litrskega V8, ki razvija 650 hk (478 kW), kar zadošča, da stotico doseže v vsega treh sekundah, števke na digitalnem merilniku hitrosti pa se ustavijo šele pri številki 333 km/h.
Nummer izdelanih primerkov modela McLaren 650S Le Mans in cena zanje, za zdaj ostajajo skrivnost.