fbpx

Den nye range rover evoque først for at stramme rynkerne og derefter for at skære taget (2015)

Range rover evoque

Efter at Land Rover "chokerede" bilpublikummet i 2011 med en overraskende moderne og avanceret crossover, har dette anerkendte engelske mærke nu annonceret, at de vil komme til Genève "bevæbnet" med en forynget model af den nye Range Rover Evoque. De største fremskridt er sket inden for økonomi og vægt, og der er også meget snak om cabriolet-versionen, som skulle komme på vejene lidt senere.

Prenovljenega range rover evoqua bodo sicer na prvi pogled od “starega” ločili le največji ljubitelji modela in te angleške znamke, manj veščim pa sporočamo, da se modela razlikujeta v podobi prednje maske in odbijača, drugačna je podoba LED luči in odprtin za zrak, na zadku se bohoti drugačen strešni spojler.

Oblikovne spremembe so skoncentrirane predvsem na prednjem delu vozila, v območju luči, maske motorja in odbijača pod njo.
Oblikovne spremembe so skoncentrirane predvsem na prednjem delu vozila, v območju luči, maske motorja in odbijača pod njo.

Prenovljena je bila tudi notranjost, kjer je poudarek na boljših materialih, novi so sedeži, izboljšav pa je bil deležen tudi osem palčni zaslon na dotik, katerega delovanje je hitrejše. Inženirji k temu dodajo še, da so izboljšali zavorni sistem.

Še bolj pomembna pa je bila shujševalna dieta, ki so jo inženirji predpisali vsem motorjem v ponudbi. Rezultat tega je v povprečju od 20 do 30 kilogramov nižja teža in posledično manjša poraba in emisije. Novost v ponudbi predstavlja štirivaljni dizel TD4, ki zmore 110 kW in obljublja povprečno porabo le 4,2 litra in 109 gramov emisij CO2 na km poti. Komur to ne bo dovolj, lahko poseže po 132 kilovatni različici istega motorja, ki se ponaša s podobno ekonomičnostjo v obliki 125 gramov emisij CO2.

Notranjost je bila tudi malenkostno osvežena, poudarek poleg elegance in prestiža pa je poudarek tudi na napredni tehniki.
Notranjost je bila tudi malenkostno osvežena, poudarek poleg elegance in prestiža pa je poudarek tudi na napredni tehniki.

Na bencinski strani pa najdemo še Si4 turbo štirivaljnik, ki zmore 177 kW in evoqua požene do 217 km/h in do stotice v le 7,6 sekunde. Vse to ob 181 gramih emissioner CO2. Moč je pri tem motorju preko devet stopenjske avtomatike speljana na vsa štiri kolesa, pri ostalih različicah pa sta ta dva dodatka predmet doplačila.

LÆS MERE: Najdražji Range Rover vseh časov

Vse različice bodo premogle še nov terenski sistem all-terrain progress control, ki vozniku lajšala vožnjo po klancu navzdol, kjer potrebuje ta zgolj vrteti volan, za vse ostalo pa poskrbi elektronika sama. Več bo tudi ostale napredne tehnike, na ceste pa naj bi prenovljeni evoque zapeljal še pred poletjem.

Mere information

Mere information:
www.landrover.si

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.