Først kom et foto af det nye interiør, efterfulgt af et helt nyt eksteriørbillede. Vi taler naturligvis om den femte generation af den nye Renault Clio, som følger designretningslinjerne fra den tidligere model, men fungerer bedre og vil lokke mange købere, som ellers ville beslutte sig for at købe et andet køretøj.
Nye Renault Clio bo tudi tokrat na voljo z opremo Initiale Paris, sprememba pa bo pri opremi GT Line, ki jo bo nadomestila udstyr R.S Line. Le ta bo kompaktnega Renaulta s prisekanim zadkom obogatila z veliko dodatki, ki prihajajo iz oddelka Renault Sport. Športna različica opreme ima 17 tommer platišča in posebno oblikovan odbijač, da jo bomo lahko v øjeblik ločili od ‘običajnih’ Renault Cliov.
R.S Line paket opreme novega Renault Clia se razlikuje tudi v notranjosti ‒ na voljo so sæder z boljšo ledveno oporo, aluminium pedaler og usnjen športen volan, okrašen z dvojnim R.S. diamantnim logotipom. Seveda k vsej tej opremi sodijo rød syr og rdeče pobarvani deli indre.
Det indre af det nye Renault Clia je nekaj povsem drugega, kot smo bili vajeni pri predhodnem modelu. Nad osrednjo konzolo je pritrjen stor skærmen na dotik, za katerega pravijo, da je den største v razredu. Tudi notranjost deluje še bolj moderne, z manj gumbi in večjim poudarkom na digitalizaciji.
Čeprav gre današnji trend v smer, da so avtomobili vse večji , pri novem Renault Clio temu ni tako. Je pravzaprav za 14 mm krajši od prehodne generacije, a kljub temu prostornejši. Zahvala gre manjšim komponentam, ki zasedejo manj prostora, levji delež k prostornosti pa prispeva za 66 mm večja širina. Prtljažni prostor se je iz 300 litrov steget på 391 litrov, s tem pa je novi Renault Clio blev til najboljši v razredu. Notranjost je praktična kot do zdaj in omogoča še ekstra 26 litrov odlagalnih površin.
Višina novega Renault Clia se er faldet til 30 mm, Clia pa so prvič v zgodovini opremili z odbojniki zraka pred prednjimi koloteki za doseganje manjše porabe goriva. Alle sammen Clii od osnovne različice dalje bodo imeli žaromete v popolni LED tehnologiji. Podatki o motorjih žal še niso na voljo, a ker je avtomobilski salon v Ženevi praktično pred vrati, bomo takrat zagotovo deležni še kakšne dodatne informacije.
Galerija: Renault Clio
Mere information:
renault.si