fbpx

Rjavolaska si je lase pobarvala na blond in vsi so z njo začeli ravnati drugače

Blond vs. rjavolaska

Ali različno obravnavamo ljudi glede na njihovo barvo las? Če ste mislili, da sprememba barve las ne spremeni odnosa drugih do vas, ste se pošteno motili. Devin Lytle je že celo življenje rjavolaska. Nato si je lase pobarvala na blond in izvedla zanimiv družbeni eksperiment, v katerem je ugotavljala, ali jo ljudje zaradi tega obravnavajo kako drugače. Rezultat vas bo presenetil!

Devin Lytle er et helt liv rjavolaska. Til et socialt eksperiment pa si je lase pobarvala na blond, da bi ugotovila, ali bodo začeli ljudje nanjo gledati in ravnati kako drugače zdaj, ko je blondinka.

Ali blond barva las odpira več vrat? Toda za kakšno ceno?
Ali blond barva las odpira več vrat? Toda za kakšno ceno?

Eksperiment je obsegal tri faze – anketo, uporabo aplikacije za zmenke Tinder in hojo po ulicah. Najprej je na ulici izvedla anketo. Naključni mimoidoči so v roke dobili obrazec s pridevniki in fotografijo Devin kot rjavolaske in svetlolaske. Obe fotografiji so morali opisati z do tremi besedami s seznama. Kot rjavolasko so jo videli kot resnobno, zadrgnjeno in umetniško, kot blondinki pa so ji pripisali naslednja atributa – radovedna in ljubka.

LÆS MERE: Kildrende og provokerende tatoveringer, kun for dem der tør

Sprememba barve las ni tako nedolžna kot se zdi.
Sprememba barve las ni tako nedolžna, kot se zdi.

V drugem testu je Devin ustvarila dva Tinder profila in srečo poskusila kot rjavolaska in blondinka. Kot rjavolaska je imela v istem časovnem obdobju 33 vzajemnih simpatij, kot blondinka pa kar 88. Zadnji del eksperimenta je bilo sprehajanje po ulicah. Čeprav je obakrat nosila povsem isto opravo, je kot blondinka pritegnila precej več pogledov, trikrat pa so ji moški celo zažvižgali. S tem se je potrdilo, da na blondinke gledamo drugače kot na druge. Ko se torej odločate za spremembo barve las, pomislite, ali je vredno.

GÅ IKKE GLIP AF: Podarjamo superge Salomon X-Scream Flare GTX®

Družbeni eksperiment z barvo las:

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.