fbpx

Er du by?

SI TI CITY?Ciljni bralci revije so aktivni mestni prebivalci Slovenije med 20 in 49 letom, z višjo izobrazbo in višjimi dohodki. To so ljudje, ki živijo sodoben življenjski slog, sledijo trendom na vseh področjih življenja (trendsetterji, opinion makerji). Bralci revije ...

SI TI CITY?

Ciljni bralci revije so aktivni mestni prebivalci Slovenije med 20 in 49 letom, z višjo izobrazbo in višjimi dohodki. To so ljudje, ki živijo sodoben življenjski slog, sledijo trendom na vseh področjih življenja (trendsetterji, opinion makerji). Bralci revije City magazine preživljajo svoj prosti čas na mestnih površinah, hodijo na kulturne in druge prireditve, so družijo s prijatelji v svojih najljubših lokalih, klubih in so nadpovprečno družabni.

OSEBNA IZKAZNICA REVIJE CITY MAGAZINE

  • NAKLADA: 70.000 izvodov
  • FREKVENCA IZHAJANJA: na 14 dni
  • DISTRIBUCIJA: nacionalno, 435 stande po vseh večjih slovenskih mestih, PULL strategija
  • CILJNA SKUPINA: mestni prebivalci Slovenije med 20 in 49 leti, ki imajo aktiven življenjski slog;

NOVI PROJEKTI:

CITY LIMITED

7586

CITY LIMITED je posebna izdaja City magazina, ki je namenjena dizajnu in trendom v modi, notranji opremi in dekorju, hi-tech tehnologiji, avtomobilizmu, skratka estetiki na vseh področjih lifestyla. Namenjena je bralcem, ki imajo radi lepe, zanimive in nove stvari, to so bralci, ki poznajo trende, in želijo v življenju »nekaj več«.
 
Naklada: 20.000 izvodov, tiskana je na svetlečem papirju, v nakladi 20.000 izvodov, Distribucija: – izbrane lokacijah iz naše obstoječe mreže 435 stojal po vsej Sloveniji.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.