Historien om den fuldstændige 'afsløring' af den nye Škoda Scala var meget kort. Det hele startede i juli måned, hvor vi så de første skjulte billeder, og i december måned ligger det endelige produkt allerede foran os. Škoda Scala vil blive en stærkere spiller i segmentet for hatchback kompakte biler, der tager imod folk som Volkswagen Golf, Ford Fokus, Seat Leon, Kia Ceed, Hyundai i30 og andre.
Ærgerligt Scala na svojo predstavitev ni čakala do avtomobilskega salona v Ženevi, temveč so prehiteli ostale proizvajalce in poskrbeli, da so bili žarometi uperjeni zgolj v najnovejši Škodin model s prisekanim zadkom. Škoda Scala bo ændret Škodo Rapid Spaceback, od katerega je længere, širša og højere.
Povečala se je tudi medosna razdalja, kar pomeni, da imamo v notranjosti mere plads za potnike, prtljažni prostor pa se je steget fra 415 på 467 litrov. Če sedeže zložimo, dobimo za 1.410 litrov prostora, kar je 30 litrov več kot pri modelu Rapid Spaceback. S tem je postala Škoda Scala lastnica naziva- največji prtljažni prostor v segmentu.
Močan poudarek Škode Scala je ravno na njeni rummelighed. A če za trenutek pozabimo na to dejstvo in si jo ogledamo z vseh strani, bomo hitro ugotovili, da je izredno tiltrækkende. Še toliko bolj, v primerjavi z modelom, ki da je nasledila. Dober udseende seveda mora biti poudarjen, še posebno če se ima namen kosati z izredno priljubljenimi rivali s prisekanim zadkom.
Škoda tudi omenja, da bomo oblikovne prvine, prikazane na novi Scali, videvali tudi v prihodnje, na drugih novih modelih. Scala je zelo podobna konceptu Vision RS, ki pa je kljub vsemu še bolj vznemirljiv kot Scala.
Videz nas je presenetil, prav tako prostornost nove Scale. Presenetili pa nas niso motorji, saj gre za že znane motorje Volkswagen koncerna. Škoda Scala bo imela na voljo 1,0-litrski TSI 3-valjni motor med 95 hestekræfter og 5-trins ročni menjalnik. Isti motor bo na voljo še s 115 hestekræfter og 6-trins manuel eller 7-stopenjskim samodejnim DSG menjalnikom. Pri 1,5-litrskem TSI motorju bomo imela na voljo enaka menjalnika in poskočnih 150 hestekræfter. Enako bo pri 1,6-litrskem dizlu, ki ima na voljo 115 hestekræfter. Proti koncu leta 2019 bo na voljo še različica, ki jo poganja CNG plin.
Notranjost Škode Scala je nekaj povsem en anden, kot notranjost Rapida Spaceback. Scala je veliko bolj elegant, har bedre materiale in visok nivo tehnoloških dodatkov. Opcijsko si lahko mislimo digitalizirane merilnike i størrelse 10,25-tommer, na voljo pa je še 9,2-palčni info-telematski zaslon, občutljiv na dotik.
Zabavno-informacijski sistem najnovejše generacije se bo posodabljal preko mobilnega signala in bo tudi sicer omogočal stalno ‘online’ prisotnost. Tehnologije si ni moč omisliti zgolj v notranjosti, saj bodo kupci lahko Scalo naročili z LED'er prednjimi in zadnjimi lučmi.
Škoda Scala se lahko pohvali s prostornostjo, modernim udseende, moderne teknologi og izboljšanim karakterjem. Na voljo bo od druge četrtine leta 2019 dalje.
Galerija slik – Škoda Scala
Mere information:
skoda.si