Smart præsenterede i dag officielle billeder af tredje generation af smart for to-modellen, som sammen med twingo-modellen, som den også deler en god del af sine komponenter med, er en del af det fælles Edison-projekt. Fra november fås to motorer og transmissioner samt utallige farver og andre kombinationer af udstyr og avanceret teknologi.
Pri obliki je bilo eno glavnih vodil igriva zunanja podoba, ki bo obenem izžarevala kakovost in premium status. To so dosegli z uporabo večje količine kroma in značilno dvobarvno karoserijo, eno od prepoznavnih značilnosti modelov prvih dveh generacij.
For two je ohranil skromne mere, kar pomeni, da i længden po novem meri 2,69 metra, medosje, ki je s prav tako napovedanim modelom for four skupno, pa znaša 1.87 metra.
Enostavnemu vstopanju v vozilo vprid, se vrata odpirajo pod skoraj 90 stopinjskim kotom, za sedežema pa je za 260 litrov prtljažnega prostora. Za enostavno manevriranje po ozkih mestnih ulicah so ohranili tudi izredno okretnost, kjer rajdni krog det er alt værd 7,3 metra.
Od pričetka prodaje, ki bo stekla novembra bo for two na voljo z enim od dveh trivaljnih bencinskih motorjev, z močjo 72-, oziroma 90 KM, kasneje bosta ponudbo obogatili še osnovnoa različica z 60 KM in še bolj športno našpičena Brabus različica. Menjalnik je v osnovi petstopenjski ročni, proti doplačilu pa njeno mesto zasede šeststopenjska dvosklopčna avtomatika.
Z mislimi pri losovem testu, ki še vedno buri duhove, bo for two imel veliko napredne varnostne tehnike in asistenčnih sistemov, med katerimi velja izpostaviti, sistem za pomoč pri močnem bočnem vetru, sistem za zaznavo možnosti trka in lane assist sistem.
Zelo razveseljiva pa je novica, da naj bi novi for two, kljub rasti, napredku in dodatnim vsebinam priser zadržl povsem na ravni drugo generacijskega forgænger.