Den russiske produktdesigner Neretin Stas udviklede et innovativt koncept for interaktiv indpakning af Naked Care-produktlinjen som en del af hans uddannelse. De "nøgne" tuber og flasker, der med deres lyserøde og buede udseende ligner dele af den menneskelige krop, fik en følelse af skam og nydelse ud over det menneskelige udseende, da de oprindeligt lyse produkter rødmer lysende røde ved berøring . De må kunne lide det...
Neretin Stas je šel pri oblikovanju embalaže za linijo imaginarnih produktov za nego, ki jo je poimenoval Naked, korak dlje, saj si jo je zamislil kot izjemno človeško, celo sramežljivo.
Neretinova interaktivna embalaža ima videz zaobljenih delov telesa, še več – ne samo da bledo rožnate tube in stekleničke Naked spominjajo na kožo svetlopoltih ljudi, ob uporabi se odzovejo tudi na človeški dotik in sramežljivo, živo rdeče zardijo. To človeško lastnost je oblikovalec embalaži vdihnil z uporabo termokromatične barve, ki je občutljiva na toploto in zato reagira na človeški dotik, tako kot so barvo spreminjali v 90-ih izjemno popularni razpoloženjski prstani.
LÆS MERE: Yann Rabanier: Smukke berømthedsportrætter
Mere information:
www.behance.net