Super Bowl-annoncer har en særlig kraft, fordi de har en enorm publikumsrækkevidde på over hundrede millioner. Derfor satte NBC prisen på en 30-sekunders annonce, som vil blive udsendt under den 49. Super Bowl, skyhøjt til 4,5 millioner amerikanske dollars. Fox tjente en halv million mindre for dem sidste år (7% vækst). Derfor er de bedste og dyreste annoncer skabt til det, da rækkevidden af en Super Bowl-annonce siges at være lig med rækkevidden af 250 daglige annoncer.
Super Bowl oglasi so zaščitni znak finala ameriške nogometne lige, zato izid tekme še zdaleč ni edini rezultat, ki šteje. Resda so oči večine uprte na dogajanje na igrišču in so tisti moment važne le številke na tabli z rezultatom, pa oglaševalce po koncu tekme zanima predvsem številka, koliko ljudi si je ogledalo et skuespil in kaj o oglasih pravijo spletna omrežja. Vložki in tveganje ter posledično pričakovanja so pač gromozanski. Zato tako kot ekipi, tudi oglaševalci na Super Bowlu dajo od sebe najboljše, kajti dandanes finala ameriškega nogometa velik del publike ne gleda toliko zaradi nogometa, pač pa predvsem zaradi “spremljevalnega programa”. In ker smo najbolj nepozabne glasbene nastope že obdelali, je zdaj čas, da si dan pred finalom 1. februarja krajšamo z ogledom najboljših Super Bowl oglasov vseh časov.
10. Carl’s Jr., Paris Hilton, 2005
9. Dodge Ram, ”Farmer”, 2013
8. Budweiser, ”Puppy Love”, 2014
7. Monster.com, ”When I Grow Up”, 1999
6. Chrysler, ”It’s Halftime in America”, 2012
5. Snickers, ”You’re Not You When You’re Hungry”, 2010
4. Budweiser, “Bud-weis-er”, 1995
LÆS MERE: Super Bowl 2015: Amerikansk fodbold og reklameforestilling