fbpx

Verdensberømte logoer, der har en hemmelig betydning

Verdensberømte logoer, der har en hemmelig betydning

Logoet er mærkets ansigt, så det er så meget desto vigtigere, at virksomheden vælger et effektivt symbol, som forbrugerne altid og overalt vil genkende og ubevidst stole på. Og disse berømte virksomheder skabte logoer, der er kendt af hele verden, og deres betydning er indhyllet i et slør af mystik, som vi vil optrevle.

Ob pogledu na dobro oblikovan logotip, se v naši glavni sproži kopica asociacij, povezanih s storitvami, ki jih podjetje ponuja. Zato ni čudno, da oblikovalci porabijo veliko časa, preden ustvarijo preprost logotip, ki si ga zlahka zapomnimo. Če ta skriva skrito sporočilo, pa je še toliko zanimivejši.

Večina med nami ne ve, kakšen je pravi pomen določenih logotipov, mnogi med njimi pa imajo globoko zakoreninjen skrivni pomen, ki ga bomo v nadaljevanju razvozlali.

TripAdvisor

TripAdvisor
TripAdvisor

Ameriška spletna stran TripAdvisor je platforma, ki je turistom olajšala potovalno izkušnjo – tam lahko najdete hotele, restavracije in številne druge zanimovsti, ki bodo olajšale vašo izbiro.

Na logotipu TripAdvisorja je sova, ki naj bi simbolizirala viden og visdom. Posebej zanimive so njene oči, obarvane v grøn og rød barvo, ki predstavljajo odločitev, ki jo bo sprejel posameznik: rdeča luč – ne; zelena luč – da.

Mastercard

Mastercard
Mastercard

Mastercard, mednarodni sistem plačevanja, naj bi v svojem logotipu vključil psihologijo barv. Rdeča barva naj bi predstavljala lidenskab, mod og handlinger, ki vas veselijo. Rumena naj bi simbolizirala velstand.

Pri Mastercardu tako verjamejo, da so tovrstne vrednosti ključne za vse tiste, ki želijo obogateti in se, kot je na logotipu prikazano, srečajo na pol poti.

national geografi

national geografi
national geografi

National Geographic je priljubljena revija, ki jo lahko najdemo v 171 državah (priljubljen pa je tudi njihov televizijski program), je v svojem logotipu uporabila rumeni pravokotnik. Predstavljal naj bi dør, ki so odprta za svet znanja o natur, af videnskab og kulturi. Rumena barva naj bi simbolizirala solen, ki je vir energije in moči.

Haribo

Haribo
Haribo

Haribo je zaslovel z gumijastimi medvedki, ki jih nimajo radi le otroci, temveč tudi starejše generacije. In ustanovitelj podjetja naj bi sam prišel na idejo, da ime podjetja poimenuje po kombinaciji črk svojega imena og rojstnega kraja (Bonn).

Združil je den første og anden črki svojega imena, priimka in kraja rojstva. Tako naj bi nastal HA + RI + BO.

Mozilla Firefox

Mozilla Firefox
Mozilla Firefox

Svetovno znan brskalnik Mozilla Firefox ima v svojem logotipu lisico, ki objema jorden. No, vsi smo verjeli, da je lisica, a domnevno gre za rdečo pando. Firefox pa naj bi bil angleški prevod iz kitajščine za rdečo pando.

S tem logotipom naj bi želeli pokazati, kako edinstveni so sami oziroma te živali, ki med drugim sodijo na seznam ogroženih vrst. Leta 2010 naj bi podjetje celo posvojilo dve rdeči pandi.

Amazon

Amazon
Amazon

Amazon, platforma za spletno nakupovanje, je v svojem logotipu združila zanimiva skrivna sporočila, na katera so pozorni le redki.

Rumena puščica, ki se razteza od A do Z, simbolizira, da na njihovi spletni strani kupite vse od A do Z. Puščica predstavlja tudi nasmeh, in sicer smejalno jamico, ki simbolizira zadovoljstvo potrošnikov z Amazonom.

Adidas

Adidas
Adidas

Adidas je priljubljen ponudnik športne opreme, ki v svojem logu ima že od nekdaj tri črte. Četudi so logotip nekoliko posodobili, je pomen ostal isti. Črte naj bi simbolizirale goro, ki je en forhindring og en udfordring, s katerima se bo soočil čisto vsak športnik.

AirBnb

Tudi AirBnb, znana spletna turistična platforma, je skrbno načrtovala svoj logotip. Ta ima namreč globlji pomen, kot se zdi.

Logotip sestoji iz štirih elementov. Znotraj trikotnika je glava, som repræsenterer osebo og znak za lokacijo, kamor oseba potuje. Narobe obrnjen trikotnik repræsenterer hjerte, vsi znaki skupaj pa predstavljajo črko A synes godt om A v AirBnb.

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.