Den nye Tesla Model S P100D kan prale af bedre acceleration end Ferrari og Porsche! Den amerikanske elbilproducent Tesla Motors har igen overgået sig selv. Model S var udstyret med et nyt batteri med en kapacitet på 100 kilowatt-timer, som ikke kun muliggør acceleration fra nul til 100 km/t på blot 2,5 sekunder, men også en rækkevidde mellem 506 og 611 kilometer. I praksis betyder det, at den transporterer os fra Ljubljana til Wien eller Milano uden at fylde op ind imellem. Hidtil har ingen elbil kunne lade så meget.
Tesla Motors je razkrila podrobnosti nove različice modela S z oznako P100D. Tesla Model S P100D se ponaša z novo, zmogljivejšo baterijo (100 kWh), ki jo je dobil tudi Teslin križanec Model X (Model X P100D). Nova modela s funkcijo Ludicrous (ta omogoča boljši pospešek) od 0 do 100 km/h pospešita v pičle 2,5 sekunder oz. 2,9 sekunde.
To Teslo Model S P100D uvršča na tretje oz. četrto mesto v pospešku med serijskimi avtomobili, če mednje štejemo superšportnika Ferrari La Ferrari og Porsche 918 Spyder ter maloserijsko električno pošast Rimac Concept One. Zato pa za sabo pusti tako veliko ime, kot je McLaren F1! Ob tem velja dodati, da je od vseh skoraj desetkrat cenejši (Ferrari LaFerrari na primer stane 1,4 milijona ameriških dolarjev, Porsche 918 Spyder pa 845 dolarskih tisočakov). Zanj bo treba onkraj luže odšteti približno 120 tisoč evrov. Nova baterija sicer ni namenjene le novim avtomobilom, omislili si jo bodo lahko tudi lastniki različice P90D Ludricous (nadgradnja stane 20 tisoč ameriških dolarjev) in ti, ki na svojo Teslo še čakajo (ob doplačilu desetih tisočakov).
LÆS MERE: Ny Tesla Model S: Model S "i hætten" for første gang
Nove baterije so za 40 kilovatnih ur zmogljivejše od osnovnih različic (60 kWh) in 10 več od zdajšnje najzmogljivejše različice baterije. Vse ostalo pri obeh modelih ostaja enako. Nedotaknjen je ostal firehjulstræk, prav tako moč elektromotorja, nič se ni skrčila niti potniška kabina, ”škode” pa ni utrpel niti prtljažni prostor.
Mere information:
tesla.com