BMW brugte konceptet med det klassiske spil med fem gryder og en bold til reklamekampagnen for M2-sportsmodellen, i stedet for modellen Gigi Hadid og dens biler. Kan du holde øjnene på en af de mest eftertragtede modeller, Gigi Hadid, lige nu, eller er dit øje på vej mod Laguna Blue BMW M2? Selvom det er et retorisk spørgsmål, er opgaven langt fra nem. Kan du finde ud af, hvilken af de fem BMW M2 Coupéer Gigi sad i?
Ugotoviš, v kateri BMW M2 Coupé je sedla seksi Gigi Hadid? Poznate igrico, ko nekdo pod enega izmed petih lončkov skrije kroglico in jih meša med seboj, vi pa morate menjave pozorno spremljati in na koncu skušate pokazati na tistega s kroglico? Tega koncepta se je za najnovejši salgsfremmende video za športni model M2 poslužil BMW. Namesto kroglic in lončkov pa je kot rečeno uporabil svoje modele v Laguna Blue modri barvi in ta hip enega najbolj vročih modelov/manekenk, Gigi Hadid.
LÆS MERE: Audi laver en vittighed om Mercedes i annoncen for Audi A4-modellen
Če bi vam v običajni situaciji dejali ali lahko držite pogled na tej 20-letni lepotici, to ne bi bila težka naloga, saj moški od nje kar ne morejo odlepiti pogleda, a BMW nam je dodobra otežkočil zadevo. Ugotovite, v katerem BMW-ju M2 sedi Gigi? Ste prepričani v svojo izbiro? Rešitev najdete na eyesongigi.com.
Morda boste to lažje ugotovili s pomočjo 360° posnetka z Gigi Hadid in BMW M2 Coupé:
Mere information:
eyesongigi.com