Coca-Cola, ikona pop kulture, letos praznuje že 100 let, zato si je znamka, ki je postala muza oblikovanja, ponovno dala duška in skupaj s Trussardijem pripravila omejeno serijo pločevink in steklenic, ki odsevajo prestiž omenjene italijanske modne blagovne znamke. Gre za serijo štirih različnih dizajnov, kjer še posebej izstopa zlata pločevinka s teksturo kuščarjeve kože. Embalaža bo debitirala na Expu Milano 2015, ki se prične 29. junija 2015, kmalu za tem pa naj bi zavila tudi na prodajne police.
Letos Coca-Cola fejrer 100 let. Medtem ko se je na svojstven način že poklonila svoji znameniti steklenički Contour, je zdaj svojo slavno embalažo poslala na stilsko preobrazbo k prestižni modni blagovni znamki Trussardi. Omejena serija priložnostnih pločevink in steklenic bo na voljo v velikosti 250 ml in 1,5 litra.
LÆS MERE: Sammen: Coca-Cola og 100 år af dens berømte Contour-flaske
V preteklosti je podobno čast kot Trussardija doletela tudi modne guruje kot so Roberto Cavalli, Franco Moschino in Marc Jacobs, ki so prav tako oblekli Coca-Colo.