Kreativ direktør og fotograf Viktorija Pashuta, der kommer fra Californien, skabte en billedserie kaldet What If Guys Were Social Networks for magasinet Vanichi, hvor hun viste, hvordan fyre ville se ud, hvis de var klædt i sociale netværk.
Po prvi fotografski seriji What If Girls Were Internet Browsers, je fotografinja Viktorija Pashuta ustvarila še drugo serijo fotografij What If Guys Were Social Networks, kjer je odgovorila na vprašanje, kako bi priljubljena socialna omrežja izgledala, če bi bila dejansko iz mesa in krvi.
LÆS MERE: 11 ting, mænd ikke ved om deres jakkesæt
Fotografinja, ki je svoje fotografije objavila v reviji Vanichi je pojasnila, da s vplivom socialnih omrežij na vsakdanje življenje čutimo njihovo neposredno prisotnost ter nujnost njihove uporabe, kot naš glavni vir komunikacije – na spletu se tako družimo s prijatelji, sorodniki in sodelavci, kar je socialna omrežja nekako postavilo v vlogo “živih”. Logotipe je umetnica tako uporabila kot vizualno referenco, pa tudi kot način prenosa njihovih kvalitet ter uporabnosti v modo.
Facebook je tako upodobljen priložnostno, Twitter klasično, Pinterest kreativno, LinkedIn podjetno, Instagram vintage, Flickr umetniško, Tumblr trendovsko ter Google+ inovativno. Kateri je vaš najljubši?
Oglejte si serijo fotografij v galeriji.
Mere information:
vanichi.com og pashutaphotography.com