BMW Mini fortsætter endnu en gang sin fremmarch af fantasifulde reklamekampagner. Denne gang bringer den en finurlig serie af online-annoncer, hvor helt normale bilister testkører den nye Mini Cooper Hardtop på de mest usædvanlige måder og opfylder deres vildeste fantasier. På prøvekørsler med Mini befinder de sig således midt i en middelalderkamp, en golfbane og endda parallelle verdener.
Oglaševalska agencija Butler, Shine, Stern & Partners (BSSP) in produkcijska hiša Tool of North America prinašata zabavno oglaševalsko kampanjo, kjer so lastnike Mini vozil povabili k sodelovanju, da lahko preizkusijo novi model BMW Mini Cooper Hardtop na najbolj drzn način, kot so ga od nekdaj sanjali. Izmed 800 prijavljenih so na koncu izbrali 10 srečnežev, s katerimi so posneli njihovo edinstveno izkušnjo “končne testne vožnje”. Trajajoč med eno do dve minuti, z običajnimi Mini lastniki v glavni vlogi, oglasi prikazujejo od popolnoma verjetnih do najbolj neverjetnih scenarijev, ki potrjujejo izjemne lastnosti novega Hardtopa.
Najbolj izstopajo “Midnight Black Light”, kjer se voznica Alex Coyle v počasnem posnetku zapelje skozi čudovito eksplozijo flurostenčne barve, “Sex Appeal”, hvori Thomas Lhamon, učitelj kemije, doživi pravi klišejski porno shooting, “Vertigo”, hvor Ryan George igennem divjo vzratno vožnjo po parkirni hiši poskuša ujeti 2-minutni limit brezplačnega parkiranja ter “Getting Medieval”, s katerim so posnemali fantazijo Rebecce Smith o častnih srednjeveških bojih vitezov.
Domiselna in zabavna Minijeva kampanja tako odraža odlično ravnotežje med vsebino, generirano s strani uporabnikov og tradicionalnim oglaševanjem med elementi zabavnega og presenetljivega s končnim učinkom lahkotnega povezovanja potrošnikov z blagovno znamko. Udover serije 10 oglasov, ki si jih v celoti lahko ogledate spodaj, so ustvarili tudi interaktive mikro spletno stran.
1. “Sex Appeal”
2. “Mini Golf”
3. “Midnight Black Light”
4. “Coffee Cup Coefficient”
5. “Vertigo”
6. “Parallel Universe”
7. “Manual vs. Automatic”
8. “The Daily Grind”
9. “Foot to Pedal Style”
10. “Getting Medieval”