I modsætning til giganterne i forskellige industrier kan startups ikke stole på en overflod af midler, så de er nødt til at søge andre steder efter deres muligheder. Hemmeligheden bag succes ligger ofte i en innovativ tilgang.
hollandsk selskab VanMoof, ki se ukvarja s proizvodnjo električnih in pametnih koles, se je do nedavnega soočalo s težavnim problemom – njihovi izdelki, vredni več tisoč evrov, so med dostavo velikokrat staknili skader, kar se je odrazilo v izgubljenem dobičku.
Mnogi bi pričakovali, da bo VanMoof začel uporabljati močnejše in bolj trpežne škatle, a se je proizvajalec koles odločil, da preizkusi mnogo bolj elegantno in cenejšo idejo.
![Inovativnost ne pozna meja.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2019/01/1_630_1120_1_70__news_170920163812-vanmoof-bike-box-780x439.jpg)
Ifølge ordene Taca Carlierja, soustanovitelja podjetja, so odgovorni želeli najti odgovor na vprašanje, s katerimi izdelki kurirji ravnajo skrbno. Kmalu so se spomnili na embalažo za televizijo z ravnim zaslonom, som er enake velikosti in oblike kot škatla, v kateri dostavijo njihova kolesa.
Nov način pakiranja je nemudoma obrodil sadove – pri VanMoofu so namreč ugotovili, da se je delež poškodovanega tovora znižal za kar 80 %.
![Sprememba načina pakiranja se je odrazila v odličnih rezultatih.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2019/01/4748f2fe-0f6e-4305-8285-5ab9c569cfe8.jpg)
Skrivnost do uspeha so zase želeli ohraniti kar se da dolgo, a se je načrt izjalovil, zato podjetje zdaj upa, da metode ne bodo začeli izkoriščati konkurenti. V tem primeru bi učinkovitost najverjetneje začela strmo padati.
Mere information:
vanmoof.com