Numero #205 tuo ostoksia. Lainasin termin markkinointiguru Martin Lindströmiltä ja hänen kirjaltaan Shoppingology, joka yrittää vastata kysymyksiin, miksi todella ostamme ja miten teemme ostopäätöksiä. Mitkä ovat ne psykologiset vivut, jotka saavat kauppiaan myymään ja ostajan ostamaan? Miksi periaatteessa kaksi täsmälleen samaa tuotetta samoilla toiminnoilla aiheuttavat täysin erilaisia ostopäätöksiä asiakkaissa?
City Magazine v verigi nakupnih odločitev igra posrednika – torej medij, ki je zaradi svoje zasnove najprimernejši za vsebinsko oglaševanje, tisto oglaševanje, ki kupcu podzavestno sugerira – kupi me. Pa je prav tako? Funkcija brezplačnika po poslovnem modelu ne more biti drugačna, temveč usmerjena prav v partnerstvo z oglaševalci. To brezplačniku omogoča preživetje in obstoj ter možnost, da poleg vsebin s komercialno in marketinško konotacijo poskuša prinesti tiste pozitivne in sproščene zgodbe iz svojega okolja, zaradi katerih je tisk tako zelo pomemben medij. Pomemben za naročnika, oglaševalca, saj ujame kupca v popolnoma drugačnem stanju zavedanja vsebine. Ni motenj, ni šumov, elektronske pošte ali tečnih videooglasov. Kupca oglas ujame pri času, posvečenem le njemu, našemu magazinu in skodelici kave. Priznajmo si! V tisku vsak od nas oglasu nameni pozornost – 5 sekund – 10 sekund – zadosti in prav toliko, da se oglas vtisne v podzavest. In prav ta pozornost, ki so jo dokazale raziskave v tujini, velike oglaševalce, kot je Coca-Cola, vrača v tiskane medije. A kaj ko v naši državi vse poteka nekoliko počasneje in v zamaknjeni realnosti. Ljudje v medijskih agencijah pa velikokrat delajo proti toku raziskav in tovrstnih ugotovitev, predvsem zaradi spleta različnih interesov. A to je zgodba za kdaj drugič. Za neko drugo kolumno, na nekem drugem papirju in mediju.
V letu 2016 se City Magazine podaja na pogumno in samostojno pot, saj smo se ustvarjalci revije odločili, da z osebnim tveganjem prevzamemo blagovno znamko in s skupnimi močmi in elementi socialnega podjetništva začrtamo in tudi tlakujemo novo pot našemu brezplačniku. Ta na trgu ostaja unikum, največji brezplačnik po številu izvodov in distribucijskih lokacij. Z največjim “lifestyle” spletnim portalom citymagazine.si, namenjenim tako ženski kot moški populaciji, ter novim “lifestyle” projektom hedonismi.si, ki bo luč sveta ogledal tudi v tisku, a šele v sredini prihodnjega leta.
City Magazine tako v novo leto vstopa močnejši kot kdaj prej, z novo vizijo, prenovljenim dizajnom in vsebinsko strategijo.