AERO värikynistä tuli legendaaristen Jolly värikynien sisar. Jolly-brändistä tunnetun uuden itävaltalaisen omistajan Brevillier Urban&Sachsin alaisuudessa suosittu slovenialainen AERO on kääntänyt uuden lehden rikkaassa historiassaan. Hyllyille nousi uusi tuoteportfolio, joka sisältää laadukkaita ja täysin lapsille turvallisia temperoita, värikyniä, huopakyniä, värikyniä, liituja, teroittimia ja muita tuotteita perinteisessä punaisessa pakkauksessa.
Uudet Tuotteet AERO so rezultat trdega dela, znanja in tradicije dveh odličnih znamk z močno tradicijo, ki stavita na domačo proizvodnjo in kakovost. Združitev dveh velikih znamk je pot do ponovnega vzpona visokokakovostne domače znamke. Kot prvi so barvite novosti Aera lahko preizkusili otroci na ustvarjalnih delavnicah v City Centru Celje, kjer se jim je pridružil tudi smučarski skakalec Robert Kranjec, ki je skupaj s hčerko Piko nov obraz oglasne kampanje AERO.
Novi lastnik sicer načrtuje, da bodo izdelki AERO osvojili ne le slovenski, hrvaški in avstrijski trg, temveč tudi Nemčijo in ZDA. In ti načrti bi lahko za tradicionalno slovensko znamko, ki je z nami že od leta 1946, pomenili veliko prelomnico na poti do svetovnega uspeha.
Lisää tietoa:
aero.si