fbpx

Vuelven los crayones AERO

AERO barvice so postale sestra legendarnih barvic Jolly. Priljubljeno slovensko podjetje AERO je pod okriljem novega avstrijskega lastnika Brevillier Urban&Sachs, znanega po znamki Jolly, obrnilo nov list v svoji bogati zgodovini. Na prodajne police so postavili nov portfelj izdelkov, ki vključuje visokokakovostne in za otroke povsem varne tempere, barvice, flomaste, voščenke, krede, šilčke in druge izdelke v tradicionalni rdeči embalaži.

Nuevos productos AERO so rezultat trdega dela, znanja in tradicije dveh odličnih znamk z močno tradicijo, ki stavita na domačo proizvodnjo in kakovost. Združitev dveh velikih znamk je pot do ponovnega vzpona visokokakovostne domače znamke. Kot prvi so barvite novosti Aera lahko preizkusili otroci na ustvarjalnih delavnicah v City Centru Celje, kjer se jim je pridružil tudi smučarski skakalec Roberto Kranjec, ki je skupaj s hčerko Piko nov obraz oglasne kampanje AERO.

Novi lastnik sicer načrtuje, da bodo izdelki AERO osvojili ne le slovenski, hrvaški in avstrijski trg, temveč tudi Nemčijo in ZDA. In ti načrti bi lahko za tradicionalno slovensko znamko, ki je z nami že od leta 1946, pomenili veliko prelomnico na poti do svetovnega uspeha.

Más información

Más información:
aero.si

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.