fbpx

Amerikkalaisia pyydettiin etsimään Iran kartalta... ja jotkut osoittivat Yhdysvaltoihin!

Amerikkalaiset ovat erimielisiä äskettäisestä hyökkäyksestä, joka tappoi Iranin ylimmän kenraalin, ja he ovat erimielisiä siitä, mihin toimiin Yhdysvaltojen tulisi ryhtyä eteenpäin. Mutta huolimatta hyökkäyksen seurauksista ja mahdollisesta sodasta Iranin kanssa, useimmat heistä voivat olla yhtä mieltä siitä, että heillä ei ole aavistustakaan, MISSÄ IRAN TODELLA ON!

Viimeaikaiset tutkimusta, izvedena le nekaj dni po napadu, a še preden se je Iran maščeval nad ameriškimi oporišči v Iraku, je pokazala, da le 23 odstotkov ameriških volivcev na zemljevidu pravilno najde Iran. Ko so jim pokazali povečan zemljevid, pri čemer so izločili Ameriko, Vzhodno Azijo in Avstralijo, je zdaj državo pravilno našlo 28 odstotkov.

Kje je Iran?
Kje je Iran?

Podoben eksperiment so naredili leta 2017, ko so morali Američani poiskati Severno Korejo in leta 2014, ko so jih prosili, da najdejo Ukrajino. Rezultati so bili precej podobni. V obeh raziskavah je bila precej moteča pozitivna korelacija med nepoznavanjem tega, kje se država nahaja, in naklonjenostjo letalskim napadom ali napotitvi ameriških vojaških sil na to ozemlje.

Nedavna raziskava o Iranu sicer ni našla povezave med geografskim znanjem in mnenji o napadih, je pa razkrila nekatere druge neprijetne resnice. Tako so se na primer tudi visoko izobraženi ljudje pri iskanju Irana zelo namučili, nekaj manj kot polovica pa jih je odgovorila napačno. Geografija je v ameriških srednjih šolah ponavadi vključena v “socialne študije”, mnogi učitelji poročajo, da temu namenijo malo časa. Prav tako pa se po končani srednji šoli geografije več ne učijo, razen če se odločijo za študij.

Kako bi pa se na testu odrezali vi?

Kdo se je najbolj odrezal v anketi? Bogatejši in bolj izobraženi moški.
Kdo se je najbolj odrezal v anketi? Bogatejši in bolj izobraženi moški.

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
morningconsult.com

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.