fbpx

Američane so prosili, da na zemljevidu najdejo Iran … in nekateri so pokazali na ZDA!

Američani so razdvojeni zaradi nedavnega napada, v katerem je bil ubit najvišji iranski general, razdvojeni so glede ukrepov, ki bi jih ZDA morale sprejeti za naprej. A kljub posledicam napada in možnosti vojne z Iranom, se jih lahko večina strinja, da nimajo pojma, KJE JE V RESNICI IRAN!

Nedavna raziskava, izvedena le nekaj dni po napadu, a še preden se je Iran maščeval nad ameriškimi oporišči v Iraku, je pokazala, da le 23 odstotkov ameriških volivcev na zemljevidu pravilno najde Iran. Ko so jim pokazali povečan zemljevid, pri čemer so izločili Ameriko, Vzhodno Azijo in Avstralijo, je zdaj državo pravilno našlo 28 odstotkov.

Kje je Iran?
Kje je Iran?

Podoben eksperiment so naredili leta 2017, ko so morali Američani poiskati Severno Korejo in leta 2014, ko so jih prosili, da najdejo Ukrajino. Rezultati so bili precej podobni. V obeh raziskavah je bila precej moteča pozitivna korelacija med nepoznavanjem tega, kje se država nahaja, in naklonjenostjo letalskim napadom ali napotitvi ameriških vojaških sil na to ozemlje.

Nedavna raziskava o Iranu sicer ni našla povezave med geografskim znanjem in mnenji o napadih, je pa razkrila nekatere druge neprijetne resnice. Tako so se na primer tudi visoko izobraženi ljudje pri iskanju Irana zelo namučili, nekaj manj kot polovica pa jih je odgovorila napačno. Geografija je v ameriških srednjih šolah ponavadi vključena v “socialne študije”, mnogi učitelji poročajo, da temu namenijo malo časa. Prav tako pa se po končani srednji šoli geografije več ne učijo, razen če se odločijo za študij.

Kako bi pa se na testu odrezali vi?

Kdo se je najbolj odrezal v anketi? Bogatejši in bolj izobraženi moški.
Kdo se je najbolj odrezal v anketi? Bogatejši in bolj izobraženi moški.

Dodatne Informacije

Več informacij:
morningconsult.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.