BMW i8 Roadster kiusoitteli jo kahdeksan vuotta sitten viettelevillä linjoillaan ja avoimella katollaan. Nyt on tullut hetki, jolloin BMW esittelee virallisesti auton, jota BMW-harrastajat ovat hiljaa odottaneet kaikki nämä vuodet. BMW i8 Roadster on odotettu sähköinen avoauto, jossa on uudistettu tekniikka ja upea avoin muotoilu.
BMW i8 Roadster ima eno od najmodernejših platnenih pomičnih streh. Odpre in zapre se v neverjetnih 16 sekundah, elektronika pa deluje vse do hitrosti 49 km/h. Aluminij, ki povezuje ogrodje strehe, je bil v celoti izdelan s tehnologijo 3D-printa, da bi se posamezni deli kar najbolje ujeli med seboj. Dodali so še izdatno izolacijo, da lahko tudi pri zaprti strehi uživamo v vožnji. Streha se zloži v prostor za voznikom, kjer sta se pred tem nahajala zadnja sedeža. Ker je bilo treba narediti prostor za streho in ker so bili zadnji sedeži v večini primerov neizkoriščeni, so ju odstranili in tako pridobili prostor za streho, nekaj odlagalnih površin in dodatno povečali prtljažni prostor.
Spremenjena ni le streha, prenovljen je tudi pogonski sklop. BMW i8 Roadster in Coupe imata novi sistem eDrive in lahko zasnovo LifeDrive. Moč, ki jo ima novi BMW i8, je 369 konjskih moči, kar je 12 konjskih moči več kot pri predhodnem modelu. BMW i8 Roadster tehta zgolj 1.593 kilogramov, kar je le 60 kilogramov več od kupeja. Zmogljivost baterije se je s 7,1 kWh povečala na 11,6 kWh. Elektromotor ponuja 141 hevosvoimaa ja 249 Nm navora, z njim pa lahko prevozimo 28 kilometrov v popolnoma električnem načinu vožnje. Motor na notranje zgorevanje še vedno ostaja 3-valjnik z 228 konjskimi močmi ja 319 Nm navora. BMW i8 Coupe potrebuje od 0 do 100 km/h 4,2 sekuntia, i8 Roadster pa 4,4 sekuntia. Najvišja hitrost obeh je elektronsko omejena na 249 km/h.
LUE LISÄÄ: BMW I8 – JOKER EDITION: TO JE NOVODOBNI BATMOBILE
BMW i8 Roadster ima tudi nekaj vizualnih sprememb, med katerimi jih največ najdemo v notranjosti. Spremenjen je športni volan, informacijski zaslon in 8,8-palčni zaslon na dotik. Na zunaj je rahlo spremenjen pokrov motorja, ki je zdaj nižji. Spremenjene so tako imenovane ledvičke in dno avtomobila, ki je zdaj popolnoma ravno. Če k tej kombinaciji dodamo še bleščeče nove barve, dobimo avtomobil, ki se mu bo resnično težko upreti. Že aktualni BMW i8 še vedno obrača glave, kjerkoli se že pojavi. Pri novem i8 Roadsterju pa se bo po našem prepričanju to dogajalo še pogosteje.
Galerija slik: BMW i8 Roadster
Lisää tietoa:
bmw.si