Mercedesin sisäinen viritin Brabus on katsellut Mercedes-AMG GT S -urheilijaa jo jonkin aikaa, ja nyt se on vihdoin paljastanut muokatun version. Huolimatta siitä, että auto on vielä lapsenkengissään, se voi tuottaa jo 600 hevosvoimaa ja 553 Nm vääntöä. Brabusin mukaan tämä riittää kiihtymään pysähdyksestä 100 km/h:iin vain 3,6 sekunnissa ja saavuttamaan yli 320 km/h huippunopeuden.
Mercedes-AMG GT S je šel k svojemu najbolj znanemu ”plastičnemu kirurgu” in ”osebnemu trenerju”, Brabusu, ki je pokazal svoje prve rezultate predelave. Neverjetno, a korak naprej v zmogljivosti je prišel zgolj s predelavo elektronske krmilne enote (ECU), kar samo kaže na to, da ima AMG-jev novi 4,0-litrski V8 twin-turbo motor še vedno velik potencial.
Obdelave so bili deležni tudi sistem za vbrizg goriva, vžig ja selkeä pritisk turbine. Spredaj se je Brabus odločil za 20-palčne, zadaj pa za 21-palčne pnevmatike, avtomobilu pa dodal še novo prilagodljivo vzmetenje, izpušni sistem iz titana ja elektronsko upravljanje zapornih loput. Poleg tega je tu še en kup aerodinamičnih priboljškov za katere je uporabil enak tip ogljikovih vlaken, kot jih uporabljajo v Formuli 1. Vsi elementi so bili razviti v vetrovniku, aerodinamični kit pa vključuje sprednji spodnji del odbijača, stranske vstopnike zraka in zadnji difuzor. Pri Brabusu pravijo, da jim je uspelo povečati potisk k tlom, istočasno pa izboljšati pretok zraka okoli avtomobila.
Potniška kabina je ozaljšana z ekskluzivnimi dodatki kot so karbonske ploščice s podpisom slavnega predelovalca, stopalke iz aluminija, ipd.
LUE LISÄÄ: Mercedes Benz GLC – tyylikäs 4×4 tähtiperheestä
Brabus bo svoje videnje Mercedes-AMG GT S predstavil na avtosalonu v Frankfurtu, kamor bo prispel v družbi predelanega modela C63 (deležen iste nadgradnje) in nadgrajenega terenca G63, ki prihaja z 850-člansko konjenico.
Lisää tietoa:
mercedes-benz.si