Sähkövetoisen Rimacin kroatialainen tähti, ranskalainen superautovalmistaja Bugatti ja saksalainen Porsche ovat solmineet yhteisen sopimuksen ja perustaneet uuden yrityksen Bugatti Rimacin.
Na eni strani izdelovalec enih izmed najboljših električnih avtomobilov na svetu- Loppusointu in na drugi strani izdelovalec enih izmed najboljših in tehnično najbolj dovršenih ″old school bencinarjev″- Bugatti. Vsak na svojem področju povzemata pojem pionirja, inovatorja in pravzaprav predstavljata dva ekstremna pola avtomobilske industrije. Zdaj sta si podala roke in se povezala v novo podjetje, ki se bo imenovalo Bugatti Rimac.
Porsche, Rimac in Bugatti so se dogovorili, da bo sedež novega podjetja Bugatti Rimac v hrvaškem Zagrebu, sedež podjetja Bugatti pa ostaja v francoskem Molsheimu. Z novo povezavo ima zdaj podjetje Rimac v lasti 55% podjetja Bugatti Rimac, ostalih 45% podjetja pa si lasti nemški Porsche. Poleg tega, si Porsche lasti še 24% podjetja Rimac, v katerega so v mesecu marcu vložili 83 milijonov evrov.
Bugatti Rimac bo v začetku proizvajal dva avtomobila, 16-valjnega Chirona, ki bo še vedno zastopan pod znamko Bugatti in pa električnega superšportnika Nevero, ki bo nosil značko Rimac. V prihodnje si lahko obetamo avtomobile, ki bodo plod skupnega znanja, najverjetneje pa bo šlo za hibride, oziroma povsem sähkö autoja.