Ihmiset, joilla on tottumuksia, jotka yhteiskunta määrittelee terveellisiksi, vastustavat pikaruokaa. Ne, jotka asettavat nautinnon oletetun terveyden edelle, purevat epäröimättä herkullisen hampurilaisen, kastavat perunoita ketsuppiin ja päättävät aterian suurella koksilla. Jos olet heidän joukossaan, nyt voit myös rikastua... No, ei aivan rikas, mutta saat 26 000 dollarin arvoisen summan.
Burger King je znan po pripravi hitre hrane, ki se ji marsikdo ne more upreti. Verjetno se ne boste mogli upreti niti njihovi mamljivi ponudbi. Iščejo namreč preizkuševalca hrane za promocijo njihovega najnovejšega piščančjega burgerja.
Veriga za hitro prehrano je pripravljena ljubitelju njihove hrane oz. srečnemu dobitniku plačati 25.860 ameriških dolarjev (preračunano 22.000 evrov), da bi preizkusil njihovo prihajajočo osvežitev v meniju, nimittäin ‘Hrustljavi piščančji burger’.
For the chance to win £20,000 and take the first bite of our new Crispy Chicken burger:
1) Retweet this video
2) Send a video of you pretending to take a bite of our new burger (yes, really) you can comment it below using #BK20Kbite or DM us!The best wins the big money prize! pic.twitter.com/3j4zHzCFqC
— Burger King UK (@BurgerKingUK) September 6, 2018
Osana kampanjaa “20kbite” so ustvarili videoposnetek z glavnim direktorjem Burger Kinga Alasdairom Murdochom, ki vabi ljudi, naj se udeležijo tekmovanja, v katerem bo srečni dobitnik prvi poskusil novi burger in bo za to še plačan.
V videu Murdoch pojasnjuje, da je to morda najbolj smešna stvar, ki jo je kdaj naredil. “Osebi ponujam 20.000 funtov, da ugrize v piščančji burger,” je dodal.
Morda se zdi neverjetno, a posamezniki, ki želijo sodelovati v tekmovanju, lahko pošljejo svoj videoposnetek, v katerem jedo (ham)burger, in ga delijo na Twitterju, Facebooku in Instagramu Burger Kinga s hashtagom #BK20bite.
Poln trebuh, polni žepi. Vredno je poskusiti. Še posebej, če je njihova hrana tvoja najljubša.
Lisää tietoa:
burgerking.co.uk